צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

אפיון אתרים

אפיון אתר הוא תהליך הנעשה לפני הקמת האתר ובו נקבעים מטרות האתר, אופיו, עיצובו, למי האתר פונה ומה נרצה שהגולש יבצע באתר. אפיון האתר הוא הליך חשוב להצלחת האתר ולהשגת היעדים המצופים. אתר אשר לא עובר הליך אפיון נכון לא יגיע למיקומים טובים במנועי החיפוש ולמעשה יהיה ביזבוז של זמן וכסף לחברה.

מה עושים באיפיון אתר?
בתהליך אפיון אתר אנו מגדירים את כל האתר מא´ ועד ת´. תחילה יש להבין מי קהל היעד אליו נרצה שהאתר יפנה, לפי קהל היעד יעוצב האתר וכן תוגדר סגנון הכתיבה שיווקית כך שתתאים לגולש. כמו כן יש להגדיר מה יהיה באתר- מוצרים, דף צור קשר, מועדון לקוחות ולהגדיר את אופן הנעת הגולש באתר כך שיוכל להגיע לכל הדפים הללו בקלות ובנוחות. מטרתו של איפיון האתר הוא לספק את כל המידע הנחוץ לפני תחילת בניית האתר כך שהאתר יהיה כמה שיותר מדויק ובעתיד יניב את התוצאות להם ציפה הלקוח.

מי עושה איפיון אתרים?
איפיון אתר יש לעשות רק אצל מומחים. צוות פרומוטרס מתמחה בעולם התוכן האינטרנטי, מבין את הצורה בה חושב הגולש ויודע להתאים את עיצוב האתר ואת הכתיבת תכנים לאופי האתר ולקהל היעד אליו הוא פונה. פנו אלינו על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר ולאפיין את אתרכם בצורה הנכונה לכם ביותר.

אנו בפרסומים מאמינים כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים צור עמנו קשר במייל info@pirsumim.co.il  או בטלפון 0547-901882

מפת אתר | צור קשר