אתר החברה הוא השער שלה בעבור לקוחות פוטנציאלים והוא זה המייצג אותה בשוק רווי מתחרים ואופציות נוספות. חשיבותו של האתר הוא גם תדמיתי וגם מכירתי ולכן עליו לייצג את פניה של החברה בצורה המדויקת ביותר.
מטרתו של אפיון האתר הוא למעשה הגדרה של חזון החברה, מטרותיה לעתיד והאמצעים אותם תרצה להשיג בעזרת האתר. על כל חברה להגיע להחלטה בנוגע לקונספט ולצרכים עליו יענה האתר ובצורה זו ניתן יהיה להגיע לתוצאות הטובות ביותר. אפיון נכון יוכל להביא לעלייה ניכרת במספר הנכנסים לאתר ומכאן לעלייה במכירות.
צעד זה של אפיון אתר הינו חשוב ביותר ויכול לחסוך זמן וכסף ממיתוג שאינו מדויק ואינו תואם לשאיפות וליעדים של החברה. רעיונות טובים ומפורטים יוכלו לתרום רבות בתחום התוכן והעיצוב וכך האתר יותאם בדיוק מרבי לחזון השיווקי.
לצוות פרסומים ידע רב בתחום וידעו לשאול את השאלות הנכונות ולהגדיר בצורה הטובה ביותר את אפיון האתר. כחלק ממכלול השירותים שפרסומים מציעה תוכלו להגיע לפגישה בה נגדיר ביחד איתכם את יעדי החברה, את התשואה שתרצו לקבל כתוצאה מהשימוש באתר ואת מראהו הכללי של אתר החברה.
.