צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

מהו תוכן המותאם לאתרים?

בעולם כתיבת התכנים יש הבדל מהותי מאוד בין תכנים הנכתבים כמאמר או כתבה עיתונאית לבין תכנים הנכתבים לאתרים שיווקיים ברשת. בכל אתר ישנו תוכן רב הנועד להציג לגולש את מהות האתר ולחשוף אותו לאפשרויות שמציעה החברה ותוכן זה נכתב בצורה המתאימה במיוחד לאינטרנט.

כיצד כותבים לאתרים?
כתיבה לאתר אינטרנט צריכה להיות לפי כללי כתיבת תוכן לאתרים כלומר, תכנים קצרים וקולעים, כותרות מושכות, ושימוש בשפה המתאימה לקהל היעד של האתר. על התוכן להיות אינפורמטיבי ומסביר על האתר ושירותיו אך לא להיות יבש ומשעמם ובנוסף עליו להניע לפעולה- לגרום לגולש לעבור בין הדפים השונים באתר ולבצע פעולות כגון מילוי פרטים או הזמנת מוצר. הכתיבה לאינטרנט חייבת להיעשות לאחר מחשבה רבה ותוך שימוש נרחב במילות מפתח העוזרות בקידום האתר.

השאירו את הכתיבה בידי המקצוענים
כתיבת תוכן לאתר צריכה להיעשות בצורה נכונה עוד מההתחלה, מימיו הראשונים של האתר. בעזרת כתיבה נכונה תוכלו להגיע למקומות טובים במנועי החיפוש ולהגיע למספר נרחב של לקוחות פוטנציאלים הנחשפים לאתר.
צוות פרסומים מורכב ממומחי כתיבת תוכן לאתרים העובדים כבר שנים בתחום ויודעים את כל השיטות לכתיבה נכונה. אנו נוכל ליצור עבורכם דפי אתר עם תוכן מקצועי, מעניין והכי חשוב- תוכן שיעזור בהגדלת קהל לקוחותיכם.


אנו בפרסומים מאמינים כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים צור עמנו קשר במייל info@pirsumim.co.il  או בטלפון 0547-901882

מפת אתר | צור קשר