צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבה עיתונאית לאתרים

כתיבה עיתונאית למעשה היא כתיבה אשר מיוחסת לעידן שלפני האינטרנט. השפה העיתונאית נחשבת לשפה גבוהה- גבוהה ורהוטה, אשר הולכת ומתמעטת מן העולם הוירטואלי אליו רובנו מתמסרים וממנו אנו ניזונים. את תפקידם של בעלי הכתיבה העיתונאית תפסו כותבים אשר אינם בעלי הכשרה עיתונאית ואופן הכתיבה נמהל בסגנון חדש, שפה יום- יומית ולעתים גם מסחרית.

מהי כתיבה עיתונאית לאתרים?
כדאי להבדיל בין הכתיבה העיתונאית - לעומת כתיבה לאתרים אשר מטרתה למשוך את עין הקורא לעבר אותו האתר- ואת זאת משיגים בטכניקות שונות- כמו עיצוב, סלוגנים קליטים, כתיבה לאקונית בשפה פשוטה ומובנת אשר מכילה הרבה פעמים צירופי מילים- מילות מפתח- החוזרים על עצמם, ומטרתם לפרסם את האתר אותו הם מייצגים.

כתיבה עיתונאית היא ארוכה יותר- אמורה להכיל בין 500 ל- 5,000 מילים, שפה גבוהה, היא אינפורמטיבית בעיקר ואינה נוטלת צד- ובודאי לא צד פרסומי. מבנה הכתבה יכול להשתנות לפי בחירת הכותב, והיא יכולה להכיל נושאים שונים, לכן נמצא אותה באתרים יעודיים לכתיבה מסוג זה- כמו אתרי עיתון, מאמרים, מחקרים ועוד.

תוכן שיווקי
כמובן שישנם כללים לכל סוגי הכתיבה, אשר בל- יעברו. מדובר בטעויות כתיב, שחבור, כתיבה מסולפת אשר המידע בה לא נבדק, מסורבל מבחינת כתיבה, ועוד. התוכן יבנה מאמר אשר בו שזורות המילים אשר הן מקדמות את האתר והכתוב בו קולח, קריא ורהוט. כתיבה עיתונאית ניתן ללמוד במסגרת קורס עיתונאות מקצועי.

מפת אתר | צור קשר