צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבה מקצועית

כשאנו ניגשים לכתיבה מקצועית, חלים מספר כללי אצבע בסיסיים, אשר שמירה עליהם תתרום לאיכות המאמר, וקריאתו תהיה שוטפת ורהוטה. כללים אלו עוסקים בסדר הכתיבה, תחביר וארגון נכון, כמו גם הגהה, והעברת המסר בצורה ברורה.

מהם העקרונות של כתיבה מקצועית נכונה?
ראשית, ארגון מחדש של כל התוכן אשר נמצא בראש. וזה אומר אולי אף לכתוב טיוטה. שנית,  יש לרכז בפסקה אחת את כל מה שניתן לאמר ב"נשימה אחת"- וזה יכול להיות רעיון או תת- נושא. ניתן לכתוב עד שלושה כאלו בפסקה אחת, וכך הזיכרון יוכל "לשרטט" תבנית הגיונית ולסדר את התכנים בצורה נגישה לשליפה ממנו. שלישית, אורך המשפטים יהיה בין שלושת- רבעי אורכה של שורה בדף A4 לטורים קצרים. כך נוח לעין לקרוא רצף של משפט מבלי להתעסק בנוחות של העין. דבר נוסף וחשוב לעוסקים בקידום אתרים דרך כתיבה מקצועית- גודל וסוג הגופן חשובים לגוגל- ויתכן שאלו שיופיעו בגוגל הכי הרבה פעמים עם פונט זהה יזכו לקידום אתרים ביעילות. חשוב לקחת בתחום זה גם קורס אינטראקטיב בכדי להתמחות בתחום אתרי האינטרנט והכתיבה השיווקית.

מה עוד כדאי לדעת בכתיבה מקצועית?
חשבו מהו התוכן בו תרצו לשתף ולעניין את הקוראים. אחר- כך חשבו איך לסדר אותו, כך שהקוראים ישארו מרותקים לכתבה, ולאו דווקא בגלל התוכן – מעניין ככל שיהיה- אלא בזכות כתיבה מקצועית בגובה העיניים ומלב אל לב- בשפה הנהוגה בקהל היעד הקורא. דבר נוסף - אם ישנם דברים המבדלים את המוצר ממוצרים אחרים- זו נקודה ראויה לציון.

מפת אתר | צור קשר