צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבה שיווקית לאינטרנט

האתר העסקי שלך הוא מפתח שיווקי. לקוחות רבים יכולים לצמוח משם בדרכים שונות, כשהעיקרית היא דרך קידום אתרים דרך מנועי חיפוש, ואת זאת עושים בכתיבה שיווקית לאינטרנט.

מהי כתיבה שיווקית לאינטרנט?
התוכן שבכתיבה שיווקית לאינטרנט אמור להשאיר את הקורא באתר שלכם, והסבלנות היא מצרך יקר. הקוראים, או לפי סטטיסטיקות כ- 80% מהקוראים מרפרפים על פני הכתוב באתר, וגם אם השקעתם בגימיקים ובעיצוב, המיקוד של הקורא הולך לאיבוד תוך זמן קצר, הזמן היקר בו התוכן שיווקי חייב לקחת תפקיד ראשי. הכתיבה צריכה להיות לאקונית, אך כוללת את מה שהקורא רוצה לדעת. כשהקורא מגיע דרך מנוע חיפוש, יש בפניו אתרים רבים אשר בהם הוא מחפש תשובה לשאלותיו, לכן חשוב שאתרכם יכיל את התשובות האלו – ובדרך הקצרה ביותר. במסגרת לימודי קורס שיווק באינטרנט ניתן ללמוד תכנים אלו.

כיצד עורכים כתיבה שיווקית לאינטרנט נכונה?
חשוב לזכור שכתיבה שיווקית חייבת להיות מסוגלת למכור הכל ולעורר חשק! זה יכול להיות חופשה מפנקת וכאן אין אתגר וזה יכול להיות ציוד למגנטים שדורש מחקר מעמיק הרבה יותר באשר ליתרונות של המוצר. נתחיל מהכותרת- היא צריכה להיות קצרה וקולעת- מציגה את הטקסט כולו, מכילה את מילות המפתח בדרך כלל- כדי "ללכוד" את תשומת ליבו של הקורא. עליה להיות ישירה ולא ניתנת לפרשנות, כדי לקצר את הדרך של הקורא לתוכן האמיתי המוצג. הטקסט עצמו בכתיבה שיווקית לאינטרנט צריך להיות ברמה בינונית ומעלה- אחרת הקורא לא יאמין לכתוב, וזה אומר לקוח אחד פחות, ולסיום (אך לא תמה הרשימה), בכתיבה שיווקית לאינטרנט מילות המפתח עליהן כותבים חייבות להופיע בטקסט מספר רב ככל האפשר של פעמים.

מפת אתר | צור קשר