צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבה עסקית

השימוש בכתיבה עסקית קיים הוא חלק בסיסי בעבודת היום יום שלנו. בכל מקצוע ותפקיד אפשרי (בעבודות שבעיקרן הן משרדיות) מלווה אותנו יכולת הכתיבה שלנו – וזו חייבת להיות תואמת לתפקידינו ולמטרותינו. במהלך היום אנו משתמשים במידע כתוב בכמויות אדירות: מכתבים, דו"חות, מזכרים ועוד. לחלקנו, המילה הכתובה היא דרך הביטוי העיקרית שלנו מול המנהלים שלנו ומול העובדים שלנו, ועל כן חשוב שנשלוט כראוי ברזי הכתיבה העסקית.

שלבים בכתיבה עסקית
בטרם ניגש לכתיבה עלינו דבר ראשון לקבוע מטרה ועבור מי מיועד התוכן הכתוב, וברגע שזו נקבעה כבר נדע באיזו צורת מסמך עלינו לבחור. בשלב הבא נאסוף את כל החומר הדרוש לנו על מנת לכתוב את המסמך, ונקבע לעצמנו ראשי פרקים. בשלב זה נתחיל את הכתיבה עצמה, כאשר עלינו לשים לב שמצד אחד שיהיה תוכן עסקי אשר ימשוך תשומת לב ויהיה מעניין, ומצד שני יהיה ענייני וקריא. חשוב לדעת לשחק על הגבול הדק שבין השניים הללו. בשלב האחרון נערוך את החומר הכתוב: נבדוק טעויות כתיב וניסוח ושגיאות בבניית משפטים ופסקאות, ונתקן את כל מה שדרוש לו תיקון.

טיפים לכתיבה עסקית
גם אם הכותב הוא אדם פיוטי, ציורי ומקורי חשוב לשים לב שתיבול המשפטים לא יהיה מופרז ומוגזם. הוספת הלצות קטנות בטקסט יכולה להוסיף, והיינו אף ממליצים עליה במינון קטן, אך חשוב לזכור שהטקסט אינו שיר או ספר וחייב להיות נהיר לקורא. בכתיבה שיווקית, חשוב לשים לב שהמטרה שלנו תמיד עומדת לפנינו וכל הכתוב משרת אותה. כתיבה עסקית צריכה להיות קולעת, עניינית וקצרה – בניגוד לסוגים רבים אחרים של כתיבה.


 

מפת אתר | צור קשר