צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

תוכן פרסומי לאתרי אינטרנט

כתיבת תוכן פרסומי לאתרי אינטרנט שונה ומגוונת יותר מהתוכן הפרסומי המתפרסם בטלוויזיה ובעיתונים. כמו בכל אמצעי מדיה אחר, הפרסום צריך להיות מותאם למוצר עצמו ולקהל היעד. ההבדל הוא שאתרי אינטרנט הם דינאמיים יותר – הללו משנים את תוכנם לעיתים קרובות, וקהל היעד בכל אתר ואתר הוא מאוד נישתי. ישנם פחות אתרי מיינסטרים, כמו תוכניות פריים טיים בטלוויזיה, אלא יותר אתרים מיועדי מטרה – ולכן לפרסם מוצר ספורט באתרים שעיקרם בישול כמובן תהיה טעות מרה.

איך כותבים תוכן פרסומי לאתר אינטרנט?
הסבלנות של גולשי האינטרנט קטנה בהרבה מאשר באמצעי המדיה האחרים – הדרך לאיקס בקצה המסך מאוד קצרה, ולכן על התוכן הפרסומי להיות אטרקטיבי ביותר, מושך לעין, רלבנטי ולא קנטרני. פרסומת קופצת צריכה להיות מבדרת לרוב כי אחרת היא תציק ותיצור אנטי, ואילו פרסומת קבועה חייבת להיות מושכת לעין אחרת ניתן יהיה בקלות להתעלם מקיומה.

איך לגרום לגולשים להיכנס?
אחוז הכניסות לפרסומת ביחס לגולשים באתרים הוא לרוב נמוך, אך במידה ובאתר שבו מפרסמים יש תנועה רבה, ניתן להגיע לכמות אנשים נרחבת ביותר. יתרון הפרסום באינטרנט אינו רק כדי להביא אנשים לאתר שבו מוכרים מוצר, אלא גם בכניסה איטית ומדודה לתת מודע של אנשים – להעלאת המודעות לקיום המוצר או החברה שרוצים לפרסם. קמפיין באינטרנט מומלץ שילווה במבצע באמת אטרקטיבי שיפתיע את הצופים ויסקרן אותם – ולכן שווה לפצוח במבצע לרגל הפרסום.

מפת אתר | צור קשר