צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבת תוכן לאתר שיווקי

אתר שיווקי הינו כל אתר בעל תוכן פרסומי. גם אם אין מדובר בפרסום גרידא של מוצר למכירה או בקניון וירטואלי, הרי שגם אתרי תדמית מפרסמים רעיון, אדם או חברה מסוימת, הרי הם מביאים מידע לתודעת הציבור- הם אתרים שיווקיים, או אתרי קופירייטינג, אם תרצו.

מהו אתר שיווקי?
לאתר שיווקי יכולות להיות הפניות מאתרים אחרים, הפניות שמושכות את הקהל שמקליק על האתרים הללו. מאחורי כל אתר כזה וכל מודעת פרסום של האתר הזה עומד צוות שבונה, מעצב ומקדם את האתר. אתר שיווקי חייב תחזוקה מתמדת כדי להישאר בתודעת הציבור ולהתעלות מעל לאחרים בשוק תחרותי כמו של היום, לצורך כך יש חובה בכתיבת תכנים עדכניים ושוטפים והטמעתם באופן יום- יומי. כדי שאתר יקודם באופן שיווקי, צריכה להיות לו כתיבת תכנים טובה ונגישה- כלומר הצבתם במרחב האתר מאוד קריטית להמשך הגלישה. חשוב שיהיו במקומות הנכונים ויתפסו את העין מוקדם מספיק לפני שהגולש הארעי עוזב את האתר.

כתיבת תוכן לאתר שיווקי
כתיבת תוכן לאתר שיווקי משפיעה מאוד על אופן קידומו, ותורמת תדמיתית לקיומו. אתר שאינו מספק את התשובה מיידית מאבד גולש ואולי עוד לקוח או תומך ברעיון שהאתר מנסה להעביר. כתיבה יפה אך בלתי אינפורמטיבית עלולה להאפיל על מינוח עסקי וידע מצטבר של הכותב וככל שהכותב יכוון גבוה יותר בכתיבתו וכל זאת בגובה העיניים וללא משוא עיניים מעל לקורא- סביר להניח שיקלע למטרותיו של האתר.
מפת אתר | צור קשר