צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבה משכנעת

על מנת ליצור אתר אינטרנט מוצלח לא מספיק רק להיות מקום ראשון בגוגל ושיהיו כניסות רבות. האתר לא ישיג את ייעודו באשר הוא, במידה ולא יצליח להשאיר את הגולשים בתוך האתר. אתרים אשר התוכן שלהם אינו רלוונטי או "חופר" מדי, יגרמו לגולשים לנטוש מדי ולהניח שהם לא מוצאים את מבוקשם באתר. על כן חשוב ללמוד איך כותבים כתיבה משכנעת לאתרי אינטרנט, כתיבה שתתאים לצרכי האתר (כתיבה זו שונה מאוד מנישה לנישה).

איך כותבים כתיבה משכנעת?
אין לשאלה הזו תשובה חד משמעית. לאתרי מכירות צריך להציג מידע רלוונטי למוצרים הנמכרים ולהציגם בצורה מושכת – למשל לשים מפרט שלם של מחשב יהיה משעמם ולא אטרקטיבי לרוב הגולשים, ולכן עדיף לשים מלל מסוים ואת המפרט הטכני של המחשב לשים למטה או בלינק אחר. אתרים אשר מנסים ליצור קשר עם לקוחות באופן טלפוני (למשל עורכי דין, חברות ביטוח רכב, קמפוסים ללימודים וכו´) צריכים להשתמש בכתיבה שיווקית, כזו שתשכנע את הגולש שהם עומדים בדיוק מול הדבר שאותו הם מחפשים. אם ישנם מבצעים מעניינים או משתלמים במיוחד כדאי להדגישם.

איך ללמוד לכתוב בצורה משכנעת?
יכולת כתיבה מורכבת הן מכישרון והן מתרגול רב. אין ספק שישנם אנשים שנולדו עם כישרון מולד לכתיבה (הן שיווקית והן ספרותית), אך גם אלו וגם אלו שלהם זה לא בא בקלות – יכולים להשתפר מאוד. ניתן לקחת קורסים מקצועיים בתחום הכתיבת תוכן או למצוא מידע בנושא באינטרנט. בכל מקרה, ככל שתכתבו יותר כן תשתפרו ותקל עליכם מלאכת הכתיבה המשכנעת.

מפת אתר | צור קשר