צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כותבי תוכן

אם גם אתם מחפשים כותבי תוכן, יש צורך להחליט באיזו רמה התוכן כתוב. האם הוא כתוב בצורת מאמר, כתבה או ידיעה? לאיזה קהל הוא פונה? היכן הוא יוצב באתר? לאחר מענה על שאלות כמו אלו, אתם יודעים בוודאי כמה זה חשוב אף לפעמים יותר מעיצוב האתר שאמור למשוך את הקוראים.

כותבי תוכן חייבים להיות מקצועיים
כותב תוכן, שנקרא גם "קופירייטר", חייב להיות בקיא בעריכת טקסט, עריכה לשונית, תחביר והגהה. עליו מוטלת האחריות לרמת הטקסטים שהגולש קורא ולפיכך גם מידת סיפוק הצורך של הקורא. כותבי תוכן אמורים לתמצת את הרעיונות ולהעבירם בצורה מדויקת ובהירה כדי שהגולש לא ילאה ויעדיף לעבור עמוד או אתר. בנוסף להתחשבות בצרכי הגולש, כותבי תוכן אמורים לדעת את עבודת ה – SEO (קידום אתרים) כדי לקדם את האתר המדובר או את הדף במנועי החיפוש ובעיקר זה של גוגל. קצב העלאת התוכן לאתר חשוב גם הוא לצורך הקידום במנועי החיפוש משום שככל שישנו יותר טקסט- כך האתר מקודם יותר בדרך כלל, ולפיכך חשוב שיעלו כמה שיותר תכנים חדשים לאתר.

כותבי תוכן ומנועי חיפוש
כותבי תוכן נחוצים להקמת האתר כבר בשלבי ההקמה, כדי שמלכתחילה יוכל להיות מדורג במקומות גבוהים. הם נחוצים תמיד, גם לאחר העלאתו לרשת כדי להגביר או להשאיר את תדירות עדכון האתר, ובל נשכח את הקישורים לאתר שעדיין מהווים פרמטר חשוב.

מפת אתר | צור קשר