צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

שיווק אינטרנטי

שיווק אינטרנטי הינו שיווק ממוקד, הבא "לתפוס ברשת" את קהל היעד הרצוי, על מנת להשיג מספר מטרות הקשורות האחת בשניה: האחת זה פרסום, השני זה לקלוט כמה שיותר לקוחות או גולשים שמתעכבים על האתר, הופכים אותו לאתר קבוע או נרשמים לשורותיה של אותה החברה וכו´.

שיווק אינטרנטי ככלי
השנים הראשונות בהן האינטרנט הפך לזמין יותר ויותר, הוכפל מספר הגולשים מדי חודש ושיווק אינטרנטי הפך לכלי תקשורתי לא פחות פופולארי מאותם אמצעי תקשורת שהתפתחו עם השנים. השיווק האינטרנטי מתעכב כיום על אינטראקטיביות שמוכשת את הגולש להגיב מול האתר, להתוודע לכמות מידע גדולה בו ולבנות לעצמו תוכן אישי ייעודי- כך שיביע את דעתו ויגיב לכתוב שם. ניתן להשיג זאת אף על- ידי תוכנות מסרים מיידיים אשר ניתנים למדידה- ובהתאם צומח הקמפיין הפרסומי- אשר משנה את התוכן לפי המדדים שנלקחים מהאתר. כלומק, שיווק אינטרנטי ניזון ממידע שהגולש מספק, ומזין מחדש את הגולש במידע חדש על מנת להגיע אל התוצאות.

שיווק אינטרנטי – כמה הוא רשתי באמת?
הדבר החשוב ביותר בשיווק רשתי הוא המיתוג. שכחברה ממותגת, יותר קל לקדם אותה, בעיקר במנועי החיפוש דרך האתר של העסק. העיצוב הגרפי הוא היד השניה שעוזרת לעסק להיות אינטראקטיבי ובעיקר לגרום להתנהגות גולשים מסוימת, שתוכל לפעול לטובתך. חשוב מאוד שיהיה פיקוח מיוחד על התכנים ותוכן שמוזן ומחודש לעתים קרובות בהתאם. 

טיסות זולות

מפת אתר | צור קשר