צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

תוכן באנגלית לאתרים

אתרי האינטרנט פונים לקהל יעד, ויתכן שאותו קהל דובר שפה אנגלית או שאלו אתרים ייעודיים לשפה האנגלית. אלו אתרים הפונים לקהל מחו"ל למשל או לפלג אוכלוסיה מסוים, וחייבים להיות כתובים בשפה רהוטה, עניינית ומקצועית- ככל שהדבר נוגע במונחים של תחום מקצועי כל שהוא. כותב התוכן חייב להיות צמוד לתוכן המקורי הרצוי שלשמו נכנס הגולש לאתר, אולם בו תלויה גם מחויבות קידום האתר בעזרת מילות מפתח הפזורות באופן שווה ובכמות סבירה במה שכתב.

תוכן באנגלית לאתרים שרוצים להתקדם
. אתרים המחפשים שירותי תרגום לשפה אחרת או נוספת עושה זאת משום שהוא פונה אל אותו הקהל. אם היה פונה לקהל שבישראל בלבד, יתכן שלא היה מחפש את כתיבת התוכן באנגלית לאתרים מראש. היות וגוגל הוא מנוע חיפוש חובק עולם ושפות, אותם כללי SEO חלים בכל כתיבת תוכן שהיא, אולם התוכן חייב להיות כתוב ברמה גבוהה במיוחד, היות ואנגלית היא שפה בין לאומית בעלת קהל קוראים רב יותר מזה של השפה העברית. לצורך כך, רצוי שהכותבים יהיו בעלי שפה אנגלית ברמת שפת אם אשר תבטיח זרימה קולחת של המידע, להבדיל מאותם תרגומים אוטומטיים שמתקבלים משירותי התרגום של גוגל. את שירותי התוכן הללו מעניקים כותבי תוכן פרטיים או חברות לקידום אתרים.

מבנה האתר
מאמרים הפונים אל דוברי וקוראי השפה האנגלית חייבים להיות בשפה האנגלית, ובנוסף, התוכן אמור לשקף את החברה העומדת מאחוריו באופן מדויק. גם אם אותו אתר מכיל תוכן בשפות עברית ואנגלית, הרי שרצוי לבדוק קודם את התנהגות הגולשים בעמודי האנגלית בנפרד, היות וכנראה שמדובר בקהל גולשים שונה. מעקב אחר התנהגות גולשים בדפי האנגלית מסייע בניהול האתר ובשינוי התכנים על- פי התאמה לגולשים אלו.

מפת אתר | צור קשר