צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

תכני אינטרנט


תכני אינטרנט הם הבשר וחלק הארי באתרי אינטרנט. הם עוזרים למצוא מידע מספק לגבי מה שאנחנו מחפשים. הצגת המידע באופן יעיל למשתמשים יגרוף מספר רב יותר של גולשים שמתעכבים באתר ואף פועלים על- פי מטרותיו. קחו לדוגמה אתר אינטרנט שיש בו פריט אטרקטיבי שנסחר המחיר זול. תכני האינטרנט יכללו אם כן בראש ובראשונה את מה שמחפשים להדגיש ובמקום בולט לעיני הגולש. תכני אינטרנט כוללים על- פי רוב מילים, אולם גם סמלים ותכנים עיצוביים אשר יחד רוקמים מסר מדויק לגולש.

כיצד תכני אינטרנט עשויים לתרום לקידום אתר?
תכני אינטרנט חייבים לקלוע למסר שאותו רוצים להעביר. ברגע שהצד השני ברור, הוא נגיש יותר, ואם הוא ידידותי למשתמש עד לרמה שבה הגולש התמים יודע בדיוק כיצד לנווט באתר ולהגיע אל המידע הרצוי לו הרי שאנו בחצי הדרך אל המלכות- הסיכוי שגולש ישהה באתר הוא גבוה יותר, כי הוא יודע שהוא יגיע את התוכן הרצוי לו. יש השותלים תכני אינטרנט כמו פרסומות המזמינות ללחוץ עליהן או קישורים כדי שהגולש יגיע "בעל כורחו" לאתר הרצוי אולם ישאר שם משום שהאתר מסקרן או מתאים לו, וזו נמצאת כדרך לגיטימית לכל דבר לצורך קידום אתר, אולם יקרה מעט יותר משום שמאחוריה עומד תכנון רב יותר, עיצוב ועבודה.

ניהול התוכן האינטרנטי
ידוע, כי "כל המרבה הרי זה משובח", אולם זה לא חד ערכי בנוגע לקידום אתרים. הדבר אמור להוביל לאיזון בין רמת התוכן של האתר (שמותאמת לקהל היעד), בין כמות העמודים המצורפת לאתר ולבין מבנה האתר – לסדר ולתעדוף העמודים יש חלק מרכזי ברמת החשיפה והנגישות של הגולש אף יותר מעיצוב העמוד באופן אטרקטיבי. על ניהול התוכן האינטרנטי ימונה איש חברת תוכן או לחליפין כל מי שהוסמך להזין ולעדכן תוכן משתנה על- פי נתונים נבדקים קבועים.

מפת אתר | צור קשר