צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

בחירת קופירייטר

קופירייטר, או בשמו התקני בעברית "רעיונאי", הוא אדם שעוסק בייצור רעיונות דרך כתיבה בקרב משרדי פרסום. עם זאת, לא ניתן לפשט את עבודתו של הקופירייטר למשפט אחד, שכן מלבד כתיבת התכנים מתבסס חזון שיווקי ופרסומי שלם העובר מס´ תהליכים עד שהוא מגיעה לתוצאה הסופית המוגמרת. למעשה מדובר במעין קמפיין פרסומי ושיווקי שעליו אחראי הקופירייטר.

כיצד בוחרים קופירייטר טוב?
בחירת קופירייטר לפרויקט שהינכם רוצים בו היא בחירה חשובה והרת גורל שתקבע את הצלחתו של מסע הפרסום שלכם. הקופירייטר הוא מעין איש מכירות המשתמש בעולם האומנות, הגרפיקה ובעיקר בטקסטים בכדי לפרסם מוצר, אתר, אירוע או כל דבר נדרש אחר. עבודתו תבוא לידי ביטוי בתחומים שונים על כן הוא צריך להיות חד מחשבה, בעל חשיבה לעתיד, מקצועי, מתמיד, כריזמטי, יוצר בכל רגע ובעל סקרנות טבעית. קופירייטר טוב יידע לשלב בעבודתו, למשל בטקסטים ומאמרים, מילים שיקרצו לקהל היעד, יימשכו את תשומת ליבו ויגרמו לו להמשיך לקרוא ולהתעניין בנושא. הליך עבודתו של קופירייטר יהיה בבחירת חזון משותף עם הלקוחות ובנייתו בשלבים, הפקת מסע פרסום מסודר ומחושב ולבסוף הוצאתו לפועל. לא פעם קורס קופירייטינג שעבר המועמד יכול להוות יתרון משמעותי.

מתי צריכים את שירותיו של קופירייטר?
כמעט כל מסע שיווקי ופרסומי זקוק לקופירייטר. בתחום בניית אתרי האינטרנט שכירת שירותיו של קופירייטר היא חיונית והכרחית, שכן כתיבת טקסטים עם זיקה פרסומית זה דבר שרק בעל מומחיות בנושא יכול להפיק באופן מקצועי. רק בעל מקצוע ומומחה יידע לשלב את המילים הנכונות במאמרים בכדי ליצור עניין אצל הלקוחות המיועדים לכך, בכדי לגרום להם להישאר באתר, להמשיך לקרוא ובסוף אולי אף לרכוש את שירותי האתר. המטרה העיקרית היא פרסום, שיווק ועליית המכירות – זו צריכה להיות התכלית של קופירייטר טוב.

מפת אתר | צור קשר