צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבה אינטרנטית

בעידן הגלובאלי, שבו המדיה האינטרנטית לא פסחה כמעט או בכלל על אף תחום, ורבים בוחרים בלימודי תואר ראשון בתקשורת שיווקית, היא משמשת גם כשטח לפרסום ידיעות, עיתונים ומגזינים, שיווק, ועוד שימושים רבים ובלתי נגמרים. המדיה האינטרנטית משמשת כיום יתרון לכל מי שרוצה להגיע במהירות האור (או האלקטרון) אל ידיעה, מידע כמו גם להזין אותו מהר. לכתיבה אינטרנטית יש אופי משלה. כמו בעיתון שמתחילים לקרוא בו מהסוף, או מרפרפים על הכותרות- כך גם במקרה של האינטרנט, כשהגולשים מרפרפים בינות האתרים ונוחתים היכן שהעין נלכדה, וגם זה לעתים לכמה שניות, אולם באינטרנט יש יותר משאבים למשיכת הקורא.

דגשים לכתיבה אינטרנטית
מה שחשוב בכתיבה אינטרנטית על- מנת למשוך את הגולש מעבר ל 3-7 שניות שלוקח לו לנחות באתר, זה כתיבה קולעת לעניין וקצרה, מלאה במילות מפתח. מילות המפתח מבצבצות לקורא מזוית העין ומושכות אותו להשאר ולהשביע את סקרנותו. חשוב לדאוג שהכתוב יהיה מלא בתוכן מדויק כמה שאפשר ועונה על השאלה הנשאלת כדי שהגולש ידע גם לחזור אל אותו אתר אם סיפק לו את המידע הרצוי (מקצועי, חדשותי, מידע ועוד). ולא רק את הגולש מושכות מילים אלו, אלא גם את מנועי החיפוש, כשהגדול מכולם הוא – נכון – גוגל. גוגל לא מרחם על מקדמי האתרים וגורם להם בכל יום מחדש לשקול כיצד "לתקוף" את שטח החיפוש הלא ממומן, כדי להעביר את עימוד האתר למקומות הראשונים שבהם עין הגולש תתקל.

כתיבה אינטרנטית זורמת
למרות הדגש על מילות מפתח ("The more – the merrier"), אין להכביר ולהפריז במילים אלו כדי לגרום לקריאה שוטפת, ידידותית ומזמינה. כך גם הכותרת צריכה להיות קצרה – לא יותר משבע מילים. כותרת מדויקת שתקלע אל הכתוב במאמר תמשוך את הקורא כבלון המחובר אל קצה חוט.
מפת אתר | צור קשר