צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כותבי מאמרים

עולם האינטרנט והתפתחותו מאפשר לנו להשיג מידע באופן הכי מהיר והכי נגיש לחתך אוכלוסייה הכי רחב. כמעט ולא קיים אתר בימינו שלא כולל בתוכו תכנים. תוכן הוא הבסיס של האתר, הוא המידע שמועבר לגולש והוא מה שמחזיק את הגולש כמה שיותר זמן באתר. התוכן בא פעמים רבות בצורת מאמרים אינפורמטיביים, או שיווקים. מכיוון שמדובר בחלק מרכזי ומהותי באתר רצוי לרכוש את שירותיו של כותב מאמרים מקצועי.

מה תפקידו של מאמר באתר?
כל אתר שמכבד את עצמו ויודע את כללי השוק האינטרנטי יקדיש סקציה של מאמרים באתרו. המטרה הבסיסית של המאמרים היא כמובן מילוי תוכן לאתר ובכך הענקת ידע נרחב לגולש. עם זאת קיים תפקיד מהותי יותר ועיקרי בכתיבת המאמרים והוא הפן השיווקי. ככל שהמאמרים ייכתבו בצורה שנינוחה לעין, שקורצת לחתך אוכלוסיית גולשים רחב יותר, הם יישארו יותר זמן באתר ובכך יצרכו עוד מידע, ירכשו מוצרים ויסייעו בשיווק האתר. כמו כן כתיבה שוטפת של מאמרים רלוונטיים לנושא האתר תעניק לאתר מקומות ראשונים במנועי חיפוש כמו גוגל, ובכך תגדיל את מס´ הגולשים הנחשפים לאתר ולתכניו.

כיצד נכתב מאמר מקצועי?
כמעט כל אחד יכול לרשום כמה מילים על נושא מסוים. עם זאת, אין זה מספיק להתנהלותו השוטפת של האתר ולעלייתו במדרגות ההצלחה. המאמרים, בכדי שבאמת ייחשפו ע"י מנוע חיפוש כמו גוגל ויעניקו פרסום שיווקי טוב לאתר, צריכים להיות כתובים ברמה מקצועית. כותבי מאמרים ידעו באיזה אופן לכתוב אותם, כיצד לשלב מילות מפתח במאמר, כיצד לעצב אותו שיהיה קריא וכיצד לנסח אותו שלא יהיה בשפה נמוכה מדי אך גם לא בשפה גבוהה מדי שתרחיק גולשים באופן מיידי. כותב מאמרים מקצועי יכול להניף את הכניסות לאתר אינטרנט בצורה משמעותית ביותר, במידה והוא עושה את עבודתו כשורה.

מפת אתר | צור קשר