צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבת תוכן מחיר

כמו לכל דבר, גם לכתיבת תוכן יש מחיר. לא, לא התכוונו בכך לחשוף את כל טוואי המהמורות הקשות שבדרך אל התהילה, אלא רק לשתף בקווים כלליים מה עשוי להיות המחיר החומרי למאמר. אחרי הכל, כתיבת תוכן לאתרים הינה משימה המוטלת על מי שהוכשר לכך שכן דרוש לצורך עניין זה ידע בסיסי לפחות בקידום אתרים כדי שלא לעבוד לריק, וכדי לדעת להשפיע על דעת הקוראים מחד ומאידך לשנות את התכנים על – פי התנהגות הגולשים, כדי להגיע אל המטרה הרצויה, שלשמה קיים האתר.

כתיבת בריפים וכתיבת תוכן
כתיבת תוכן כוללת סוגי תוכן רבים לאין ספור, כשכל מקום שבו יש מלל באתר עבר ביקורת ואישור יותר מפעם אחת לפחות. כותרות עמודים, מאמרים, באנרים ופרסומות, מילות הקישור ללינקים, תוכן מאמרים וכתבו, בריף על האתר- אלו דוגמאות איתן נפגש הקורא עם כניסתו לאתר ומטייל איתן כל עוד הן מעניינות אותו. לכן כתיבת תוכן היא בראש ובראשונה כתיבה שיווקית והתוכן בה חייב להיות בנפח הנכון המסוכם מראש, כשמילות המפתח הנכונות מפוזרות במינון נכון – ולא יותר מדי כדי לא לעייף את הקורא, מצד שני רצוי שתהיינה כמה שיותר, כדי שעכבישי גוגל יאתרו את אותם הקישורים בינות למשפטים ויקפיצו את האתר אל מרומי החיפוש הלא ממומן.

האם לכתיבת תוכן מחיר סביר?
 כאן זו הפינה לשיפוטכם והמחירים אינם אחידים – גם משום שכל מקום או פרילאנס נוהג על פי אמונתו- בין אם על פי שעה כשמדובר בכתיבת מאמרים שוטפת למשך יום עבודה או בין אם מדובר על מחיר לפי מאמר, ויכול לנוע בין כמה עשרות שקלים למאות שקלים לדף המועלה לאתר. חשוב לקחת בחשבון את הכמות מול האיכות ולתמוך בשיקול המועיל לאתר יותר.
מפת אתר | צור קשר