צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבה שיווקית לאינטרנט

מאחורי כל אתר אינטרנט עומד רעיון גדול שבסיסו הוא כיצד לשווק את הרעיון במדויק לאנשים הנכונים או לקהל היעד כדי שיענו למטרות שלשמן בעצם נבנה האתר. ראשית מציבים את אפיון האתר, לאחר מכן "שוברים את הראש" כיצד למלא אותו בתוכן. לצורך כך ישנו צוות מיוחד להזנת תכנים לאתר, שהוא צוות חיצוני מקצועי או שהוא איש צוות מטעם אותו מזמין אתר, מכיוון שהדיוק בתכנים חייב להגיע מהשטח ובאופן מקצועי פרופר לאותה כתיבה.

למה טובה כתיבה שיווקית לאינטרנט?
כתיבה שיווקית לאינטרנט היא השכבה החותמת, היא הדובדבן שבקצפת שאמורה ללכוד את עין הגולש לטובת האתר, להשאיר אותו למעלה מהזמן הממוצע לגולש אשר תעה בקשר והסתקרן בקשר לתוכן שבו. אחרי שכבר הגולש נלכד ברשת, יש צורך לעניין אותו ולקלוע בדיוק למטרה שלשמה בעצם נכנס לאתר, כמו גם "להכנס לראש שלו" ולהבין כיצד הוא יתנהג באתר כדי להגיע אל המידע הרצוי לו בצורה המהירה ביותר. יכול להיות שזו תהיה מילת מפתח אותה חיפש, יכול להיות שהמידע שהוא מחפש חבוי בתוך בליל המילים. ככל שהתוכן יהיה מחולק נכון וקל לניווט, כך יקל על הגולש להגיע אליו ולדעת היכן עליו לחפש. חיפוש כזה יוכל גם להחזיר את הגולש לאתר ואף להשתמש בו (כמו לקנות דרכו, להיעזר בטיפים שבו, להתקשר לחברה מסוימת ועוד).

מי עוסק בכתיבה שיווקית לאינטרנט?
 לצורך כך, ישנן חברות לשירותי תוכן, שמעסיקות כותבים מקצועיים יותר או פחות, והם עוזרים לתוכן להיות מנוהל באופן תדיר יותר. כן התכנים עשויים להתחלף במהירות ככך שהדרישה לכך גוברת או נחוצה. אותן חברות יכולות להיות חברות לקידום אתרים או חברות לבנייה ולעיצוב אתרים, שעובדות באופן שבו "יד רוחצת יד", והתוכן מוזמן מראש ובנוי בצורה הנכונה ביותר על מנת למשוך את הגולש.
מפת אתר | צור קשר