צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבת תוכן לקידום אתר

כמעט ואין אתר שהתוכן העיקרי שלו יהיה טקסטים. בין אם מדובר בכתיבת מאמרים, בכתיבה שיווקית, בהסברים, בהוראות, בפירוט מוצרים, בהצגת מבצעים וחבילות – תמיד יהיה תוכן כתוב באתר אינטרנט. התוכן מהווה את הבסיס של האתר וכאשר הוא נכתב בצורה ואופן נכון הוא יתרום הרבה לקידום של האתר במנועי חיפוש כמו גוגל. ככל שהאתר יקודם יותר יהיו אליו יותר כניסות, ככל שיהיו יותר כניסות יהיו יותר מחירות של המוצר הנמכר או תודעה לחברה או הרעיון שמוצג באתר.

מנועי החיפוש בקידום האתרים
מנועי החיפוש כמו Google הם נקודת פתיחה חשובה ביותר בקידומו של אתר. בימינו, כאשר גולשים מחפשים מידע לגבי נושא מסוים האופציה הראשונה אליה יפנו תהיה מנועי החיפוש השונים כשהמוביל והמוכר ביותר ביניהם הוא גוגל. כתוצאה מכך החלו אתרי האינטרנט השונים להילחם על המקומות הראשונים בצפייה בדפי החיפוש. עצם המיקום בעדיפויות הראשונות בחיפוש עבור כל שאילתא יהווה קידום רציני לאתר שכן, בצורה זו , נחשף האתר לקהל רחב יותר, הסבירות שאנשים ייכנסו לאתר הראשון שיופיע בפניהם היא גבוהה יותר.

תוכן כמאפיין מרכזי לקידום אתרים
קיימות דרכים רבות לקידום אתר אינטרנט כשהמרכזית שבהם היא התוכן. כאשר שוכרים את שירותיו של אדם שמכיר את עולם מנועי החיפוש, את עולם האינטרנט ועולם קידום ופיתוח אתרי אינטרנט – התוכן יירשם בצורה המתאימה לקידום. לא כל כתיבה והזנת טקסטים תקדם את האתר. יש התמחות מסוימת וספציפית בכתיבת תכנים לאתרי אינטרנט תוך שימוש במילות מפתח ושאילתות שנוגעות לתוכן של אותו האתר. כותבי התכנים עובדים על פי כללים מסוימים תוך מעקב אחר מיקומים באתרי החיפוש, בניית תוכנית לקידום האתר, בדיקת שוק המתחרים ורצון הגולשים העיקרי.

מפת אתר | צור קשר