צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

תוכן מקורי לאתר

כל בעל אתר יודע כיום, כי יש לו אפשרות להוציא את התותחים הכבדים שלו ולהתחיל במסע שיווקי. מסע שיווקי יכול להבטיח קידום לאתרו ואף קידום על חשבון אתרים של אחרים שיש להם אותם מוצרים או נושאים. כדי לקדם את האתר על הדרך הטובה ובידי יודעי דבר, חשוב לבחור את מילות המפתח שאותם ממילא מחפשים הגולשים – אותם גולשים יוכלו להיתקל באותן מילות מפתח כפי שהן מופיעות באתרים אחרים מתחרים, ובאותה מידה יכולים להיות האתר הראשון שמעורר בגולשים עניין על חשבון אותם אתרים מתחרים. אז איך יוצרים את ההבדל?

כותבי תוכן מקורי לאתר
גם מי שאינו בעל ידע מקיף או עמוק על אתר עליו הוא רושם, ישנם כללים ברורים לשכתוב כתבות  קיימות – הרי הגולשים כאמור משתמשים באותן מילות מפתח וחייבים בכל זאת להגיע אל כתבות אחרות, שיש בהן חדשנות וערך מוסף על פני האחרות כדי שהגולש יתעכב יותר זמן בתוך האתר. כלומר, חייבת להיות כתיבת תוכן מקורי לאתר שאותו יש לייבא ממקור אחר בכל זאת. יתכן שזה תוכן שנוצק בו הידע האישי או שהוא מכיל תחושות אישיות. תוכן מקורי הוא כזה שאין שני לו. תוכן מקורי לאתר הוא תוכן איכותי שגוגל לא ימצא לו כפילות ( צירוף זהה של מספר תווים גם יחד), כי ברגע שגוגל מוצא תוכן "כפול" הוא מיד מדרדר את המיקום של האתר אחורה, עמוק בין הדפים הפנימיים של מנוע החיפוש ו"מעניש" את האתר.

כללים לכתיבת תוכן מקורי לאתר
ניתן למצוא כללים לכתיבת תוכן מקורי לאתרים, אולם גם נושא זה הוא מקור לשכתובים רבים ואין בו חדשנות (הרעיון העומד מאחורי זה ש"ידע" הוא "כוח") ואף חברה לקידום אתרים לא תפרט לאחרים את כל נבכי הסודות. 
מפת אתר | צור קשר