צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבת תוכן מקצועי

עולם האינטרנט שינה את פני עולם התוכן על כל תחומיו. ספרות ניתן למצוא באינטרנט, סרטים באינטרנט, אינציקלופדיה באינטרנט, מידע אודות חברות באינטרנט, קניות באינטרנט ומה לא ?! כל אתר דורש תוכן שונה בהתאם לנושא שלו. כתיבת התכנים לא בהכרח מומלצת לעשייה ע"י אנשים הבקיאים בתחום הספציפי של הנושא. כך למשל לא תמיד סוכן ביטוח הוא זה שיכתוב את התוכן של אתר ביטוח. עולה השאלה מדוע ? ומה הוא כותב תוכן מקצועי וכתיבת תוכן מקצועית?

מה היא כתיבת תוכן מקצועי?
כתיבת תוכן מקצועי יכולה להתחלק לשני מובנים – האחד הוא כתיבת תוכן מקצועי ע"י אדם שמתמחה בתחום מסוים. כך למשל עורך דין יכול להעניק חומר מקצועי. עם זאת עולם האינטרנט שינה את הפנים של התוכן המקצועי. תוכן מקצועי לאתר אינטרנט בפרט דורש אדם שמתמחה באתרי אינטרנט ולא בהכרח בנושא של האתר עצמו. כך למשל יכול כותב תוכן מקצועי לאתרי אינטרנט לכתוב על עריכת דין, על ביטוח רכב, על תכשיטים, על שמלות כלה , על ספא, על ציוד משרדי, על גני אירועים, על ניתוחים פלסטיים וכל נושא אחר העולה על רוחו.

מדוע רצוי להיעזר בכתיבת תוכן מקצועי?
כתיבת תוכן מקצועי היא חיונית וחשובה מאוד לאתר אינטרנט על מנת להעלות את הדירוגים והמיקומים שלו במנועי חיפוש, כמו גוגל. הכתיבה של התוכן נקשרת יד ביד עם הקידום של אתר האינטרנט. הקידום הוא תחום בפני עצמו וכותבי תוכן מקצועיים יידעו באילו מילים להשתמש שמנוע החיפוש יקלוט ובכך ייתן עדיפות למאמרים והתכנים שהינכם מכניסים לאתרכם. כמו כן כותב תוכן מקצועי יידע לכתוב ברמה שתתאים לקהל הבינוני – כלומר לרוב האוכלוסייה. התוכן לא ייכתב ברמה גבוהה ולא מובנת וגם לא בשפה עממית מדי.

מפת אתר | צור קשר