צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

קריאייטיב לאתר


קריאייטיב זוהי יצירתיות. מקורות ותיקים טוענים כי בישראל ישנן הפרסומות מהמתקדמות ביותר בעולם. וזאת תודות ל"מוח היהודי" שלנו, או ל....קריאייטיביות.  אתר שזקוק לשיווק פרסומי, זקוק לשיווק קריאייטיב לאתר, כלומר, מציאת הדרך הטובה ביותר לכבוש את הגולש או את הלקוח דרך האתר. ישנם כלים שונים היכולים להשפיע על העניין, כאשר צוות הקידום לאתר מודע לכולם אולם מוגבל במבנה האתר כפי שתוכנן מראש.

כיצד לעשות באופן מקסימלי קריאייטיב לאתר?
השינוי חייב להתחיל בשורשים... כלומר כבר בשלב התכנון של האתר. עוד לפני בניית אתר מאפיינים אותו ומוצאים נתונים נקודתיים: מה מטרת האתר ומה ייעודו? מי הוא קהל היעד ומה מטרתו? איך מושכים את הקהל הייעודי לגלוש באתר למשך הזמן הארוך ביותר, באופן שישאיר את הגולש נאמן לאתר ואולי אף יחזור אליו? קופירייטר אשר עובד על קריאייטיב לאתר ממונה על רעיונאות וגם על האופן שבו האתר משווק. כדי ליצור את האיזון בין רעיונות "מאגניבים" והמטרה הגורפת שלשמה התכנסנו כאן למעשה, הצריך לדעת את הגבולות אותם יש להעמיד, ובתוכם אילו כלים נתונים לרשותנו: מילות מפתח של גוגל? עמוד "פלאש" או משחק מושך? באנר מרצד שהגולש עלול להיקלע אליו גם בטעות? הרי ככל שיבקרו בו יותר אנשים או ככל שיהיה יותר "קריאייטיב", כך יקבל את הפרסום הגדול ביותר, אבל השאלה לאיפה זה מוביל.

קריאייטיב לאתר במחיר משוחזר
לא חייבים להיות מקוריים ברעיונות הקריאייטיב. שימוש בשוקולד יכול תמיד לעשות את העבודה למרות שהוא נדוש. השאלה היא איך עושים את זה ומה הניואנס החדש. לפעמים מקוריות עוזרת להטמיע את המסר טוב יותר, ולפעמים ישנם לקוחות (טוב נו, נשתמש שוב בשוקולד..) שתמיד יאהבו שוקולד, רק יחפשו אותו בגרסאות שונות בכל פעם מחדש.
מפת אתר | צור קשר