צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

תכנים שיווקים לאתרים

תוכן שיווקי ובייחוד תוכן ברמה גבוהה לאתרים נחוץ ביותר לצורך קידום של אתר, ממש כמו פרסומות טלוויזיה, שטח החשיפה של אנשים לתוכן יכול להיות רב וניתן להגדיל אותו באמצעים נתונים ולקהל יעד מסוים. העיקר לדעת איך משתמשים בתוכן, כדי להפוך אותו כמלכודת דבש לגולשים. לפעמים יח"צנים עמלים למעשה על לכידת הגולש כאשר הוא ממילא גולש ומחפש תוכן מסוים, ולעתים מניעים אותו להפסיק את עיסוקיו האחרים כדי להגיע לאותו אתר תוכן (לדוגמה – קניון וירטואלי) ולבצע את הפעולה המיועדת.

מיצוי הפוטנציאל העסקי של אתר
תרגום התנהלות הגולשים באתר שלך לכסף ולרווחים טמון למעשה במידת ההשקעה ובמחשבה העומדת מאחורי האתר. העניין מתבטא בכל הרבדים המתגלמים באתר – מבנייתו , דרך עיצובו ועד לכתיבת מאמרים ותוכן לאתר. בכל אחד משלבים אלו יש צורך בבעלי מקצוע שונים אשר כל אחד תורם את חלקו למשימה וביחד מתקבל אתר עשיר בתכנים, עיצוב ואפשרויות מהירות להגיע לתוכן הרצוי והמדויק ביותר עבור הגולש. לאחר שהאתר עומד על תילו ויש צורך בהזרמת התכנים להפיח בו רוח חיה, יש להכניס בו כתיבה משכנעת  אשר תבנה את אמונו של הגולש בכתוב באתר וכך תוכל גם להחזיר אותו בפעם הבאה שיתעניין בתוכן דומה ברשת או בכלל. כלומר, יש צורך עקרוני לא רק בהכנסת תוכן המשווק אל האתר אלא להכניס תוכן מקצועי או כללי שעונה לסקרנות הגולש, ונכתב על ידי אנשי תוכן מקצועיים.

מיהם אותם כותבי תכנים שיווקיים לאתרים?
לכותבי תכנים יש את הידע והכלים לקדם את האתר שלך. אלו ישכילו להכניס בתוכן את מילות המפתח הרצויות באופן שלא יתיש את הקורא ועדיין יפנה אותו לעמודים שבתוך האתר. המלל יילקח מתוך מקורות מקצועיים או כלליים ויעבור עריכה לשונית לפני הפרסום שלו.
מפת אתר | צור קשר