צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבת תוכן לאתרי מאמרים

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט הפכה למקצוע נדרש מאוד בשוק העבודה. עולם האינטרנט וההתפתחות הבלתי פוסקת שלו גרמה לתחרות גדולה בשוק בין האתרים השונים. בין אם מדובר במוסדות לימוד פסיכומטרי שנלחמים זה בזה גם באינטרנט, בין אם מדובר בחנויות תכשיטים, או חנויות לעיצוב שמלות כלה – התחרות קשה מאוד. הרצון להופיע במיקומים הראשונים במנועי החיפוש השונים, ובמיוחד במנוע החיפוש של Google, הנפוץ ביותר בעולם, גורם להשקעה כספית רבה של החברות השונות בקידום ובניית אתרים בצורה נכונה.

עולם של תוכן – אתרי מאמרים
עולם האינטרנט בנוי על תוכן וכמעט כל אתר יהיה בעל תוכן כלשהו. יש אתרים שמבוססים על טהרת התמונות ויכללו כיתוב נלווה ולא יותר ויש אתרים שדורשים הסברים רבים, מאמרים וכתבות בכדי להבהיר ולהמחיש את המסר ולתת לגולש את כל המידע שהוא צריך. כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט נעשית כמעט בכל אתר ואתר שמקודם באופן מקצועי. אופן הכתיבה של טקסטים למאמרים באינטרנט שונה במהותו מכל תוכן אחר.

כיצד כותבים תוכן לאתרי מאמרים?
כותבי המאמרים המקצועיים יודעים כיצד לכתוב מאמר תוך כדי שימת דגש על מילות מפתח מסוימות שמנועי החיפוש יסרקו וישימו בעדיפות עליונה מתוך הקשר בין התוכן לרלוונטיות של מילת החיפוש. כמו כן כותבי תוכן לאתרי מאמרים יידעו באיזו רמה לרשום את המאמר בהתאם לקהל היעד שלו. כך למשל אם מדובר בקהל ילדים יירשם התוכן בשפה המתאימה לילדים, אם מדובר בקהל כללי יהיה רשום התוכן ברמה בינונית  - לא בשפה גבוהה מדי ולא בסלנג – שפה שתהיה נגישה לחתך אוכלוסייה הגדול ביותר. גם לעיצוב חלק משמעותי בכתיבת התוכן לאתרי מאמרים, שכן עיצוב שלא יהיה נעים לעין, שלא יהיה נגיש וקריא – גם אם הוא כתוב ברמה הכי טובה שיש, הגולש ינטוש את העמוד באותו הרגע מפאת חוסר הנוחות. לסיכום, ניתן לומר כי כתיבת תוכן לאתר מאמרים מהווה חלק בלתי נפרד מהקידום של אותו אתר ועל כן יש לשים על כך דגש חשוב.

מפת אתר | צור קשר