צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבת תוכן לפורטל

פורטל הוא אתר אינטרנט שמטרתו היא סיפוק מידע לגולשים. הפורטל פותח שער לאתרים אחרים ברשת האינטרנט ומספק מידע אודות נושא מסוים באמצעות שימוש בקישורים לאתרים אחרים. פורטל הוא נקודת ההתחלה לאינספור אתרים אחרים ואינפורמציה רבה בנושא מסוים. הפורטלים יכללו על פי רוב מנוע חיפוש, חדשות ועדכונים וחשבונות אימייל. הפורטלים בימינו מאוד מפותחים וכוללים אופציות רבות כגון מזג אוויר, מדריך אתרים, שיתוף תוכן, משחקים ועוד.

מה הייחוד של כתיבת תוכן לפורטל?
תוכן הוא המרכיב העיקרי בעולם האינטרנט והוא בא לידי ביטוי הן בתכנים ויזואליים כגון תמונות, סרטי וידאו והן בתכני הכתיבה כגון מאמרים, טקסטים וכתבות. אין ספק שהתוכן הכתוב מהווה את העיקר ברשת האינטרנט. פורטל, כמו כל אתר אינטרנט, בנוי גם הוא בין השאר על תכנים. חשוב מאוד שהתכנים בפורטל יהיו אמינים שכן הוא מהווה מקור מידע עבור גולשים. כיוון שכמעט כל אדם יכול לעלות תכנים לאינטרנט הפך עולם זה לבלתי אמין בעליל. יצירה של פורטל שעושה רושם טוב ומלבד העיצוב הגראפי שלו הוא נותן גם מענה בכתב לשאלות, לפניות – היא חיונית וחשובה לפעילותו. כיוון ופורטל מכווין את הגולשים לאתרים אחרים, להמלצות והוא בעל התמחות בתחום מסוים הוא צריך להעלות תכנים כמה שיותר אמינים, קליטים וברורים לקהל היעד.

כיצד נעשית כתיבת תוכן לפורטל?
פורטל מנוהל על פי רוב ע"י מס´ עובדים כאשר לכל אחד יש את החלק שלו. כתיבת תכנים לפורטל היא מקצוע לכל דבר והיא דורשת מומחיות בתחום. אדם שכותב תכנים לפורטל לא יכתוב מאמרים חסרי תכלית. מלבד מתן הסבר ומענה לשאלות ופניות של גולשים צריכים המאמרים גם לענות לדרישות של מנועי החיפוש. אנשים בעלי ידע בקידום אתרים ובכתיבת מאמרים שמתאימים לדרישות של מנועי החיפוש יהיו מועסקים ככותבי תוכן לפורטלים.

מפת אתר | צור קשר