צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

איך לכתוב תוכן לאתר

אתרים שונים מוצפים במילים, מילים, מילים. מילים אלו בין השאר אמורות לעזור באופן מסוים למטרת האתר ולקידומו. קידום האתר נעשה על ידי שימוש במילים מוטמעות בתוך מאמרים, באנרים ועוד שמוקמו באתרים אחרים על מנת שמנועי החיפוש יוכלו לקדם את האתר דרך אותן מילים המשמשות למעשה כקישור. רצוי שתהיה כתיבת תוכן מותאמת לאתר ביחד עם מטרתו של האתר, על- כן ישנה חובה מסוימת שהתוכן יהיה קשור למהותו של האתר. לדוגמה – אם זהו פורטל שמדבר אל בני העשרה, הוא ראוי להיכתב בסלנג – יש סיכוי שהוא יפנה ליותר בני עשרה, ואלו יכולים גם להכנס לדפי הקישור.

כתיבת תוכן עדכנית
כתיבת התוכן לעתים חשובה לא פחות מעיצוב אתרים מושך, משום שעליו לענות פעמים רבות באופן מילולי ולאקוני על מוצר מסוים שהגולש מחפש. חשוב לעשות מדי פעם שיפוץ תוכן האתר כדי להשמיש ולחדד את התכנים ולמשוך יותר ויותר גולשים שימצאו תשובה מיד למה שהם רצו על פי התוכן הכתוב, ומיד. "שיפוץ תוכן" שכזה, נעשה תוך שימוש במערכת ניהול מותקנת באתר. אותה מערכת משמשת את בעלי האתר או את מקדמי האתרים המקצועיים להטמעת התוכן המחודש באתר. יתכן שיתעורר גם הצורך לשפץ קוסמטית את האתר: לדוגמה, אתר לבני נוער שמעוניינים להוסיף יותר פלטפורמות של משחקים באתר.

מי כותב תוכן לאתר?
ישנם שכירים פרילאנסים שעובדים באופן מקצועי. מדובר באנשי מילה איכותיים שעובדים על פי הסכם ישיר שיש למזמיני העבודה מולם. מצד שני, לעתים כותבי תוכן ברמה גבוהה לאתרים לא יכולים להיות אחרים מאשר אנשים שבאים מהתחום, משום שהתוכן חייב להיות מדעי למשל או ברה מקצועית גרידא. זוהי בחירתו של בעל האתר ממי להזמין עבודת קידום אתרים, ובהתאם לרזולוציית הגולשים שלו.
מפת אתר | צור קשר