צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

תכנים לקניה

סודות השיווק באינטרנט גדולים ורבים, בכל יום ניתן ללמוד משהו חדש על עולם התוכן ולהבין ממה הוא מושפע ואיך ניתן לתמרן בו. בנוסף לכך, ישנה עבודה תחזוקה שוטפת לאותו אתר שרוצים לשווק וגם כאן נדרשת השפעה והשקעת מאמץ מסוים. על- כן, המשימה הזו מוטלת על המומחים לעניין, ואלו בדרך כלל חברות לקידום אתרים, אשר מטמיעות תוכן שיווקי רב על פי איפיון אתר, וממשיכות את הקו המנחה שסוכם עליו מראש. אותו תוכן קנוי או מעובד במשרדי החברה לקידום אתרים - לעתים התוכן הינו מקורי ולעתים זהו תוכן משוכתב ממקורות אחרים (והמחיר בהתאם), על כן יש לבחור אותו בקפידה ועל פי הצרכים.

מדוע לקנות את התכנים?
תכנים קנויים כמו מאמרים וכתבות מפוזרים ברחבי האינטרנט, ואין לכל אחד גישה אל המאמר אלא אם הוא משלם כסף. רכישת המאמר חייבת להיות עבור גורם יחיד, שכן פרסומו של אותו המאמר לאחר מכן ברשות הרבים בידי יותר מגורם אחד עלול להוביל לשכפול המאמר כשהוא יסרק בידי גוגל דבר שעלול "להעניש" את האתר המקודם (כלומר, תוצאה הפוכה). על- כן, יש לקנות תכנים ממקור מקצועי (עובד מתוך החברה למשל או מדען) או מכותב תוכן מקצועי, ובכך להבטיח מקוריות תוכן. יכול להיות שהשפה המקצועית של מזמין העבודה אינה מספיק טובה (ככל שיש צורך לכתוב בשפה שניה או מקצועית למשל), או שזה פשוט יכול לחסוך זמן וטרחה למזמין העבודה. התכנים שכותבים באופן מקצועי מועברים ע"י בוגרי קורס קופירייטינג או קורס אינטראקטיב - בעלי ידע בתחום כתיבת התכנים למטרות מסוימות.

תכנים מקודמים
לאחר רכישת התוכן, יש להתאימו למילות המפתח המקודמות לאתר, תהליך שנקרא "אופטימיזציה". הליך זה נעשה על ידי קופירייטר לאתרים, אשר בודק את יעילות מילות המפתח ועורך שינויים קלים על מנת להתאים את התוכן למה שכבר קודם ומתיר זאת לפרסום.
מפת אתר | צור קשר