צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

סלוגן פרסום

על כל מוצר או חברה יש סלוגן פרסומי, כלומר סיסמה חזקה שמבהירה את מהותו של המוצר או החברה, או את המטרות שעומדות למולם. מדובר במשפט קצר וקליט שבא להעביר מסר שיווקי. השיווק הטוב מהדהד בראש זמן רב לאחר "פגישת" הסלוגן את התודעה כך שהוא לא רק קליט אלא שנוח לזכור אותו (כמו ג´ינגל ברדיו, למשל), ובעצם כך פועל למתג את המוצר או את החברה באופן היעיל ביותר. אותה כתיבת תכנים שיווקיים – סלוגנים כמאמרים וכתבות מיוחסים לכותבי תוכן שיווקי - הראש מאחורי הרעיון שקולע אל קהל הלקוחות הייעודי.

כישרון או ניסיון
מי שיודע לבנות תוכנית שיווקית, יודע כי עליו להסתייע בסלוגן שימשוך את הקהל. למוח קל לזכור תבניות פשוטות כסמלים או משפטים וגם תבניות מוזיקליות. הניסיון של אותם בעלי מקצוע שמתכננים את אותם הסלוגנים יכול לתאר מה היה סלוגן מוצלח יחסית ומה "פחות תפס". בדרך כלל זה יהיה סלוגן ממוקד ומדויק, קליט וזכיר, יכול להיות בחרוזים או איזה שהוא משחק מילים או דו משמעות – ולכאן נכנסות מילים משולבות בין שפות שונות עם משמעויות דואליות, סלוגן הומוריסטי ועוד המון סלוגנים ואפילו כאלו שאינם עונים על דרישות ספציפיות. לכותבי תוכן ישנו משקל רב בקביעת הסלוגן המתאים – וזה יעבור אישור אצל מזמין הסלוגן.

סלוגן מוסיף יצירתיות
סלוגן הינו כלי. נוכחותו מאפשרת לסחור במוצר או להשתמש במשמעויות החברה, ויכולה לקבוע את שיעור משמעותו השיווקית. יש מי שמשתמש בשיטות שונות אחרות להמצאת סלוגנים (סיסמארט למשל), אולם בין כה וכה סיום התהליך נמצא בחיקו של הקופירייטר שבוחן את יעילות הנוסח, משנה ומשפר את הנוסח על מנת שיוכל להתאים לכתבות לקידום אתרים אשר יוטמעו בהמשך בפלטפורמות שונות לקידום האתר.
מפת אתר | צור קשר