צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

עצות וטיפים לכתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית הינה סוג של הסבר מפורט על מוצר או שירות כלשהו המשלב אלמנטים פרסומיים ופרמטרים סמויים של שיווק. מטרתה העיקרית היא לחשוף את המוצר/השירות לקהל יעד וללקוחות שונים, פרטיים או עסקיים, מחפשי תחומי השקעה ועוד. מלבד פרסום המאמרים השונים הנכתבים כתוכן שיווקי בתפוצת מיילים, מצגות וניוזלטרים הנשלחים לחברות, משמשים הם גם כתוכן המקדם אתרים שונים במנועי חיפוש על ידי הזנת מילות מפתח ואלמנטים שונים שרלוונטיים לשיוכים השונים של פרמטרים בחיפוש. במידה והנוסח והבנייה של המאמרים השונים ממוקדים ותואמים לתכני האתר השונים מזהים זאת מנועי החיפוש ומדרגים את האתר במיקום גבוה וכך באופן עקיף מתבצע גם קידום האתר.

כמות ואיכות
ככל שנעלה יותר מאמרים בכמות רבה ובאיכות שתעמוד בפרמטרים של רלוונטיות התוכן לנושאי האתר כך יעלה הדירוג שלו והוא יקודם משמעותית. על התוכן לדבר בשפת האתר כלומר להתאים עצמו לתכנים הנוספים שמציע האתר, למטרות שלו, לגרפיקה ולאלמנטים עיצוביים וכמובן לקהל היעד שאליו הוא פונה. על הכתיבה להיות מנוסחת ומקצועית ויש להקפיד על הימנעות משגיאות כתיב וטעויות הגהה שכן הרושם שייווצר בעקבות אלה יכול להיות הרסני ולהבריח את הקוראים מה שיביא לתוצאות הפוכות מן הרצוי. אתרי אינטרנט מקצועיים משקיעים משאבים רבים בעניין זה ומעסיקים כותבים מקצועיים ועורכי תוכן שתפקידם לנווט את התוכן באתר ולהפוך אותו לרלוונטי ומעניין עבור הגולשים ועבור מנועי החיפוש.

נעזרים ברשת
שיטוט ברשת האינטרנט יכול להביא למציאת כלים שיעזרו לכם לערוך ולנהל את התוכן באתר שלכם. תוכנות שונות, אתרי תוכן, פוסטים ובלוגים הינם במה מצוינת להפצת מסרים ותכנים שתרצו להעביר. טיפים ומאמרים בנושאי קידום ידריכו אתכם בחינם ויסבירו לכם על התהליכים השונים בכתיבת תוכן שיווקי. ועם זאת, הדרך המקצועית והבטוחה ביותר היא להשתמש בחברת קידום אתרים ותוכן מקצועית שעוסקת בתחום באופן רציני ומכירה את דרכי הפעולה הנכונות והאיכותיות לקידום ושיווק האתר והתכנים שלכם.

מפת אתר | צור קשר