צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבת תוכן איכותי

כל עסק אשר מכבד את עצמו יודע, כי התחרות הרבה המציפה את השוק בתחומים שונים כוללת גם את תחום ההשתלטות על נתח לקוחות גדול ככל האפשר, וזה אומר יותר לקוחות לעסק על חשבון עסק אחר. למרות שישנה נזילות ולעתים חוסר מחויבות בהתקשרות שבין לקוח לעסק – בכל שלב הלקוח יכול לעקור לחברה מתחרה, עסקים רבים יודעים כיצד לטוות את חוט השני העדין אשר מחבר בין הלקוח לבין העסק בקשר אמיץ. חזית העסק הינה החלק השיווקי, ובו יש להשקיע יותר. על כן מושקעים משאבים רבים בקופירייטינג לאתרי אינטרנט, ובשיפור עיצוב פני האתר.

תוכן איכותי – אינפורמטיבי יד ביד עם שיווקי
על מנת שתוכן יקרא "איכותי", עליו לענות על שני הצרכים: זה של הלקוח, וזה של בעל העסק או האתר. המשמעות היא שהתוכן חייב לשרת את הלקוח באופן נקודתי ומהיר, התוכן אינפורמטיבי ועונה על השאלה שנשאלה, או יודע לכוון את הגולש למקומות שאליהם הוא מכוון. מאידך, הוא צריך לענות על המטרות שלשמן נוצר האתר, ולקדם מוצר או שירות ביחד עם אפיון אתר אינטרנט. על- כן, גם אם אין בתוך מאמר כלשהו תוכן שיווקי או כתיבה שיווקית, עצם המענה היעיל שסיפק לו האתר כבר שירת את הגולש נאמנה וגורם לכך שאולי הוא יחזור שנית ושלישית, מפני שכך נתפס התוכן ככלי שיווק בעצמו. תוך כך הוא יכול למשוך אותו למקומות אחרים ולזירות העיקריות של האתר.

למה תוכן איכותי?
לעתים רצוי להשקיע מעט יותר זמן בכתיבת הכתבות וליצור מערך כתבות איכותיות, עם תוכן מוסף, עם טעם חדשותי. מה הטעם לחזור למקום שבו אותו נושא כתוב שוב ושוב באופן שונה? כך בונים יתרון של אתר על פני אחרים – במיוחד כשמשתמשים באותו היתרון כמסנן לקוחות פוטנציאליים רצויים (קהל היעד).

תוכן לא רק באינטרנט
בל נשכח שהתוכן הוא איננו נחלתו הבלעדית של המרחב הדיגיטלי.
לצדנו, ישנם גופים רבים המתמחים בליווי כותבים וכותבות, משוררים ומשוררות, וכן אשר מעניקים שירותי הגהה, עריכת תוכן ואף שירותי סופר צללים.
נשמח להמליץ בחום על ליתם הוצאה לאור, המנוהלים על-ידי ענת אומנסקי, ושמספקים ליווי אישי למשוררים משלב הכתיבה ואף עד לשלב הדפוס וההוצאה לאור.
מפת אתר | צור קשר