צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבת תכנים משוכתבים

תחום קידום אתרים באינטרנט תופס תאוצה; קידום אתרים משתמש פעמים רבות בהטמעה של מילות מפתח בתוך מאמרים שיווקיים וקופירייטינג, ובשיטות שונות כדי לקדם את האתר וגוגל ושאר מנועי החיפוש יוכלו לסרוק את אותן מילות מפתח ולהעלות את האתר אל ראש מנועי החיפוש. כתיבה שיווקית לאתרים נעשית בדרך כלל על ידי כותבי תוכן מקצועיים פרילאנסים או בחברות לקידום אתרים, אולם מאיפה אלו שואבים את החומר האיכותי לכתבות? ככל שהדגש הוא על איכות ופחות על כמות, ישנה הקלה בתקצוב הזמן לכל כתבה, אולם כשמדובר בכמות מרובה ככל הניתן של כתבות, התוכן פחות חשוב אלא עיקרי הדגשים לקידום האתר.

העדפת הכמות על האיכות
ישנו גבול תחתון מסוים לרמת האיכות של הכתיבה, משום שישנה אפשרות שמנועי החיפוש יזהו כפילויות שיענישו בסופו של דבר את האתר אל תחתית הרשימה. הגבול התחתון הזה מאופיין בכך שאין להעתיק או לשכתב מילה במילה מאמרים אחרים. כתיבה נכונה שמאפשרת קידום אתרים מפחיתה את הרעשים סביב אותם תכנים, ומאפשרת פעילות שגרתית שוטפת לעסק. למה לפנות לכותבים מקצועיים? אלו יפחיתו במידת הניכר את ה"רעשים" וזמנם כולו מוקדש לקידום האתר בצורה מזוככת, לפעמים אפילו בשיטת ה"שגר ושכח", כך שהדאגות אמורות להיות מוסרות מעל כתפי בעלי האתר. גם כשמדובר בתוכן משוכתב, יש לו אפקט על קידום האתר באופן יזום.

למה מועילה חזרה אינסופית על נתונים?
כאן המאמרים באים למלא את הרובד הכמותי. לא בטוח שהקורא יקרא, אולם הנפח המוקדש לאתר ולקידומו גדל, וכך גם סיכויו להתפרסם ולהיות מוכר יותר. משתמשים בתוכן לאתרי אינטרנט, אשר גוגל לא מאתר אותו כמועתק. עדיין יכול להיות מוכנס במאמר כזה או אחר ערך מוסף שיתרום לקורא ויחדש לו ממאמר למאמר.

 

מפת אתר | צור קשר