צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

הבדלים בכתיבה שיווקית באמצעי מדיה שונים

אז מה הבדל בין הפרסום באמצעי המדיה השונים? כיום כל מי שרוצה לפרסם את העסק שלו ובכלל- עומדות בפניו אפשרויות שונות שמתחלקות לאמצעי מדיה ולתתי חלוקות בתוך אמצעי המדיה השונים. מה שמבדיל בין מדיה למדיה ויכול להוביל גם לשינוי בפריסת העוגה הרווחית, הוא סוג הקהל, תזמון המפגש עם המסר, כמות החושים שפועלים, כמות הקהל ועוד.כל מדיה מפרשת את אותו תוכן ככלי שיווק באופן שונה ומטה את החושים לטובתה כדי למשוך יותר ויותר צופים בכלל ואת קהל היעד בפרט.

סוגי המדיות השונים והכתיבה השיווקית השונה בכל אחד מהם
הרי מי שקורא עיתונות כתובה יגיע אל תוכן שיווקי על ידי שימוש באמצעים ויזואליים בלבד. כדי לקלוע למטרה, צריך להקל ולכתוב מין "סיסמה" או כותרת קצרה, בולטת ומושכת כדי "לדוג" את הקהל אל הכתבה. מי שצופה בטלויזיה, תלוי באיזו שעה. פרסומות טלויזיה או כתבות בתוכניות אירוח ובכלל מתחשבים בסוג הקהל – הן של הערוץ והן בשעת השידור, לדוגמה – שעות הבוקר מיועדות לגמלאים ולאמהות צעירות שמטפלות בתינוקות בבית. בערב – השידור פונה לקהל רחב יותר, שכן רוב העובדים נמצאים בבית ונשענים על שלד לוח השידורים שסובב את החדשות. כתיבה שיווקית באינטרנט זו הכתיבה שיש בה הכי הרבה אפשרויות תמרון: לא רק שאותו מידע יכול להגיע לכמות הגדולה ביותר של אנשים, ניתן להציג את המסר בפני כל גולש כך שלא יוכל להתעלם ממנו, ולקדם את התוכן באופן תלוי- התנהגות.

מטרה אחת – אמצעים שונים
למרות שאמצעי הפרסום לכתיבה שיווקית הם רבים, חשיבות הקמפיין השלם היא עליונה – ככל שהיא תופסת אמצעי מדיה רבים יותר, וכשכל אמצעי מדיה פונה אל החושים האחרים: שמיעה, ראיה, ריח, מגע ועוד. מעל לכל אלו, הפרסום באינטרנט נמצא המשיק לכולן והיעיל ביותר.
מפת אתר | צור קשר