צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

תכנים כתובים

האינטרנט מוצף תכנים כתובים שמתקשרים לצורות פרסום שונות. פעם אחת זה יהיה בצורת באנר, פעם אחרת זה יהיה בצורת אתר מקצועי. תוכן נוצק אל תוך מסגרות באופן יזום, ועל כן חייבת להיות שליטה בו. תוכן יכול להיות כל אמצעי לביטוי ולתקשורת אשר נמצא על המסך כמו למשל מלל, סמלים, ציורים, סרטונים ועוד. כדי למשוך גולשים מסוימים לאתר, יש לערוך אפיון אתר  ולהבין מהו התוכן הנדרש. ברוב המקרים, נדרשת כתיבה שיווקית, וכשנעזרים בתוכן מסוג זה, יש להתאים אותו לקהל היעד ולמטרות האתר.
איך לכתוב תוכן מושך?
סביר להניח כי גולש אשר מגיע לאתר, לא הגיע אליו באופן אקראי. או שהוא מכיר את האתר או שקיבל קישור לאתר – כלומר הוא בחר אותו מתוך רשימה. השאלה היא מי הוא אותו גולש שהגיע במכוון אל האתר, ומה עוד הוא אוהב לחפש ברשת? ככל שנתפוס יותר קצוות שנמצאים ברחבי הרשת כך ישנו הסיכוי שהגולש יתנקז אל קישור של אותו אתר. במידה וקיימת תוכנית שיווקית טובה, האתר יהיה משווק ומקודם נכון, כלומר נמצא בראש רשימת האתרים במנועי החיפוש האי- אורגני. לדוגמה – בתכנים כתובים שמפורסמים ברחבי האינטרנט, יש לשתול מילות מפתח לאתרים כפי שנבחרו. ככל שגוגל סורק יותר מילות מפתח, כך ישנו סיכוי שהאתר יקודם במעלה סולם האתרים המתחרים. כשגוגל מזהה מניפולציות או קידום שעבר על החוקים, הוא עלול להעניש את האתר.

איך למצוא מילות מפתח?
על מנת לשתול מילת מפתח בתכנים כתובים, חשובה מציאת התועלת במוצר והפיכתו למשפט מפתח. אחרי שנמצאה תועלת על פי סקירה באתרים מתחרים למשל, ניתן להשתמש בהן בתוך התוכן, אולם יש לשלב אותן באופן שקול תרתי משמע – כלומר לא הרבה מדי, ובאופן מפוזר ברמה שווה.
מפת אתר | צור קשר