צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

מאמרים קצרים

מאמרים הינם כלי נוסף בשירות האסטרטגי של בניית אתרים. המאמרים יכולים להיות מפורסמים באתרי אינטרנט אחרים או בתוך אותו אתר לקידום, ומכילים בתוכם מילות מפתח שמהוות קישורים לדפי האתר שיש צורך בקידומו. כתיבה של תוכן לאתרי מאמרים היא משימה מקצועית, מחושבת ואסטרטגית כמעט כמו כל משימה אחרת שקשורה בקידום אתרים – זאת משום שכשגולש "נתקל" בפעם הראשונה באתר מסוים ומעלעל קלות בתוכן שלו, הוא מסוגל להבחין במהרה אם מדובר באתר מקצועי, חובבני או שאינו אתר פעיל. כותב התוכן מודע לכך ומנסה להשתמש בחוקים שונים בכדי להפוך את התוכן למושך יותר בעיני הגולשים וקהל היעד ולהשאיר אותם באתר.

מהי הדרך הבטוחה לגרום לגולש להשאר באתר?
הגולש יישאר באתר אם התוכן יקלע למה שהוא מחפש. מצד אחד יכול להיות שזה קהל שמעוניין ברכישת מוצר כל שהוא ורוצה שיובילו אותו בדיוק למוצר שהוא מחפש ובתנאים שהוא מחפש, נניח – מחיר זול. על מנת שהוא יישאר באתר, יש לחשוב אילו מילים ומבצעים ישהו אותו יותר ויגרמו לו להקליק במקומות הנכונים. בתוך איפיון אתר אנו לא רק מנסים לפגוע בול לקהל היעד ולעניין אותו בדברים דומים נוספים, אלא גם מנסים להגדיר את המטרות של האתר עצמו וחושבים כיצד להשתמש בכל הכלים שעומדים לרשותנו כדי שהמשימה תוכתר בהצלחה. כתיבת מאמרים, אם כן- היא חלק מכך, אולם רצוי ברוב המקרים שהיא תהיה בשפה פשוטה, קולעת וקולחת כדי ליצור נקודת משיכה.

סגנונות כתיבה
מאחורי כל מאמר שנכתב מושקעת מחשבה רבה, אולם השלד שעליו נבנה המאמר הוא סגנון הכתיבה. דוגמאות לכך – כתיבה עיתונאית לאתרים צריכה להיות נטולת פניות ואינפורמטיבית, כתיבה שיווקית דווקא תעמוד על יתרונות וחסרונות של מוצר וכתיבה עסקית תכיל טרמינולוגיה מותאמת. 
מפת אתר | צור קשר