צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבה שיווקית טעויות נפוצות

אחד הכלים העיקריים השמישים היום לפרסום מוצרים ושירותים של חברות שונות הוא כלי הכתיבה השיווקית. קיימים סוגים שונים כתיבה שיווקית בהתאם לאמצעי המדיה השונים שכל אחד מהם מהווה פלטפורמה פרסומית שונה. עיקר ההתפתחות של התחום הגיעה בד בבד עם התפתחות השימוש ברשת האינטרנט ואתרים רבים עושים שימוש בתוכן שיווקי על מנת לקדם מוצרים ושירותים שונים. עם זאת, הדבר אינו פשוט וקל כמו שנדמה ויש לעמוד בכללים וחוקים מסוימים שאכן יביאו לתוצאות ולא יגרמו לביצוע טעויות שישפיעו לרעה על אופני הגלישה ועל המיקומים בתוצאות מנועי החיפוש. בשל ריבוי האתרים והניסיונות החופשיים והחובבניים לכתיבה שיווקית עצמאית ניתן למצוא מגוון טעויות נפוצות בתחום הכתיבה השיווקית.

הארכת יתר וקפיצה בין נושאים
בעלי אתרים וכותבי תוכן שונים מבקשים להוכיח את הידע והמומחיות שלהם בנושא בו מתעסק האתר. לעיתים גורם הדבר לסרבול ולאיבוד סבלנות של הגולש שמחפש את מבוקשו במהירות האפשרית ולכן יגרום לעיתים ליציאה ומעבר לאתר אחר. לכן יש צורך בכתיבה עניינית ומועילה שמשתמשת בכללי הכתיבה השיווקית הנכונים. נוסף לכך ישנה נטייה לכלול מספר נושאים שונים באותו הטקסט, בדרך כלל כתוצאה משכתובים והוספות של מאמרים מתחומים שונים. גם כאן נוצרת בעיה של סרבול וחוסר בהירות וכן חזרה מיותרת על פרטים. לכן יש לבחון כי הטקסט השיווקי שלנו הוא בעל רצף הגיוני של התחלה אמצע וסוף ללא קפיצות ומעברים ולשים דגש על בהירות וזרימה של הטקסט.  

האדרה מוגזמת וקלישאות
בטקסטים שיווקיים שונים ניתן למצוא האדרה של שירותי החברה ושימוש במחמאות וסופרלטיבים מקיר אל קיר. הדבר יכול להחשיד את הקורא ולגרום לתחושה עכורה שתחשוף את הפרסום שבטקסט ותיצור תחושה של פיצוי במחמאות עבור מוצר לא איכותי. את היתרונות והדגשים של החברה ושירותיה יש להעביר באופן אובייקטיבי ומידתי. גם שימוש יתר בקלישות ומונחים מקצועיים שאינם מובנים לקורא הפשוט יכולים להמאיס את הקריאה על הגולש ולהשיג תוצאות הפוכות. כתיבה שיווקית טובה שמה את הגולש אל מול עיניה ומתחשבת בו כלקוח פוטנציאלי לכל דבר ועניין.
מפת אתר | צור קשר