צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

קידום אתרים בנלאומיים

ככל שהמספרים מדברים ומכתיבים לנו בסופו של דבר את המציאות, ניתן לומר שלישראל יש נתח שוק קטן ביותר לעומת הגולש האמריקאי למשל או אירופה, אסיה והמזרח. ארצות הברית בלבד מונה כיום קרוב ל- 228 מיליון גולשים באינטרנט, כשבישראל בלבד כמות התושבים כולם עומדת על שמונה מיליון לערך. שוק קידום האתרים בישראל מתנהל באופן שונה לחלוטין אל מול שוק קידום האתרים הבין לאומי, אולם התחרות הקשה מביאה לקידום ממוקד אל קהל היעד הרצוי.

מה כולל קידום אתרים בנלאומיים?
ישנן מספר רבדים שבהם מתקיים מסע קידום האתרים הזה – זה מתחיל מבניית מותג: שתילת המלצות ושירותים בבלוגים ובפורומים, ואפילו שתילת שם המוצר או השירות עצמו. ועוד על מיתוג אתר אינטרנט - כשמדובר בזהות בנלאומית, יש לבנות זהות אלקטרונית – כלומר "כרטיס חברה" בכל מיני רשתות חברתיות סביב העולם ובמגוון שפות כדי להנגיש זאת במידה האפשרית. חשוב לשמור על זהות זו פעילה ברשתות עסקיות ועוד. ניפוח התוכן נעשה באמצעות קופירייטינג לאתרי אינטרנט שכולל מאמרים וכתבות, פרסום באינדקסים ועוד. לבחירת מילות המפתח יש משקל רב כאשר כל אחת ממילות המפתח מפנה כקישור אל האתר שמקודם. כך גוגל סורק יותר ויותר תכנים שקשורים באתר המקודם ומעלה אותו למעלה בסולם.

מהי אופטימיזציה?
אופטימיזציה מאפשרת להעלות תוכן לראש רשימת מנועי החיפוש האורגני. זה אומר שניתן לקדם את האתר ללא תשלום לחברת גוגל, אולם הידע הנצרך לצורך העניין חייב להיות מקצועי ומקיף כשל חברה לקידום אתרים באינטרנט, כדי שגוגל לא יעניש דווקא את האתר. אופטימיזציה היא חלק מתהליך קידום האתרים ויש לתחזק אותה לאורך הזמן – ישנם אתרים מתחרים רבים על אותן מילות המפתח, ויש לעקוב אחר תהליך האופטימיזציה מדי יום ביומו להשגת תוצאות ראויות. קורס דוברות או קורס ארטדיירקשן יכול להיות יתרון גדול בכותב תכנים שיווקיים.

מפת אתר | צור קשר