צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

סרטוני תדמית באינטרנט

מביני דבר ואנשי מקצוע בתחום האינטרנט חוזים ומעריכים כי המגמה העתידית ברשת האינטרנט היא מעבר לתכני וידיאו משודרים, כחלק ממהפך הולך ומתהווה ברשת האינטרנט. לפי אנשי המקצוע מן התחום, המגמה הברורה היא איחוד של שתי סוגים של מדיה הקיימים כיום בצורה של טלוויזיה ואינטרנט. אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על קהל הגולשים באתר שלך, ולמשוך קהלים חדשים אשר מעוניינים יותר בצריכה של תכני וידיאו מאשר תכנים אחרים אשר היו מקובלים עד כה, היא באמצעות סרטוני וידיאו באתר. להוכחה ההצלחה הגדולה של אתרים כמו יוטיוב או אתרי סרטונים הדומים לו.

החשיבות של סרטי תדמית
הסרטים הטובים ביותר שמתאימים לאתרי אינטרנט הם סרטוני תדמית. בסרטון תדמית קצר, אפשר להכניס כמות גדולה מאוד של מידע באופן מרתק ומעניין, וזוהי הדרך הטובה ביותר להעביר את המידע לקהל הגולשים. זוהי הדרך הטובה ביותר להציג את העסק כלפי לקוחות פוטנציאלים, ולעניין אותם במה שיש לעסק להציע. ככל שסרט התדמית שלך יהיה טוב ואיכותי יותר, כך תגדל כמות הלקוחות המעוניינים להתקשר איתך באופן עסקי.

איך מפיקים סרט תדמית?
ההכנה של סרטי תדמית נחלקת לשלושה שלבים מרכזיים. שלב טרום ההפקה בו יושבים ומגבשים קונספט לסרט התדמית. הקונספט מגדיר בתוכו את המטרות שסרטון התדמית אמור להגשים, ואת שלב כתיבת התסריט, קביעת סביבת הצילום, החלטה על צוות השחקנים והקריינים של הסרטון ושל כל העובדים מאחורי המצלמה כולל הבימאי, הצלם, התאורן וכיוצא בזאת. שלב ההפקה עצמה הוא למעשה יום הצילומים. מדובר ביום חשוב מאוד מפני שעלותו הרבה מחייבת יעילות ברמה גבוהה.

שלב הפוסט פרודקשן
בשלה הפוסט פרודקשן ניגשים לחדר העריכה עם כל החומרים אותם אספנו במהלך יום הצילום, ולמעשה מגבשים אותו לכדי מוצר מוגמר בהתאם לקונספט שנקבע בשלב טרום ההפקה. המוצר המוגמר הוא הסרט שייצג אותנו תקופה ארוכה, לכן רצוי שיהיה מדובר במוצר מוצלח.
מפת אתר | צור קשר