צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבת תכנים למילוי האתר

הכנסת תוכן לאתרים משפיעה על כמות הכניסות של הגושים לאתר, על זמן הגלישה באתר, על כמות הדפדופים באתר ובסופו של דבר – האם הגולש עונה על מטרות האתר? האם הוא ירכוש את המכשיר המוצע שם, יפנה לגורמים המפורסמים, ירשם ללימודים, יפרסם כתבה משלו, ישחק במשחק, יפתח את הפרסומות? האם הוא ילחץ על הקישורים לכתבות האחרות, רק כדי לקדם את האתר באופן אורגני? על מנת שזה יקרה, חייב להיות תוכן שמתאים לאותו קהל היעד אליו פונה האתר. התוכן יכלול הסברה – לגבי האתר וייעודו, וכן יכיל את מלל המדבר אל קהל היעד ומושך אותו לפעול באופן מסוים.

מדוע זקוקים לכתיבת תוכן לאתרים?
כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט נעשית במספר מישורים – במישור הוספת העניין וגורמי משיכה לאתר, במישור התוכן הענייני שעונה על המטרות שלשמן הגולש נכנס אל האתר, והכי חשוב - במישור קידום האתרים. לכן, חייבת להיות כתיבת תוכן מותאמת לאתר ולקהל הגולשים. אתרים המתחרים אחד בשני משתמשים בכל הכלים העומדים לרשותם בכדי לקלוט קהל לקוחות וגולשים גדול יותר, ועל כן משתמשים גם בכתיבה שיווקית.

כתיבה ברמה הגבוהה
במידה וישנה אפשרות, פותחים מספר אתרים שמקשרים את כולם אל אותו גורם, וממלאים אותם בתוכן שונה ומעניין. כתיבה מקצועית היא כתיבה שנובעת מתוך תכנון ומחשבה – היא אפיינה כבר את קהל הקוראים, יודעת מי קהל היעד שעומד מולה ומה צרכיו, מה השפה שלו, מה הוא מחפש וכיצד לפרוש את התוכן באתר.

מי עוסק בכתיבת תוכן לאתרים?
כותבי תוכן מקצועיים לאתרים יכולים להיות קופירייטרים עצמאיים ומוכשרים או חברות לקידום אתרים, כשלכל אחד יש ידע רב בנושאים רבים, כמו גם בהגהה, בדקדוק, בתחביר, ויודעים כיצד לארגן נכון את החומר. דרוש ידע מקיף גם ב- SEO, ולכן רצוי לעמוד על הניסיון שיש לאותו כותב תוכן בתחום.
מפת אתר | צור קשר