צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבת תוכן שיווקי- מטרות, יעדים ודגשים

מה זה ואת מי היא משרתת? כלי המשמש כפנייה אל קהל יעד פוטנציאלי ומתאר בפניו את החברה, הארגון, העמותה, המפלגה אותה מייצג. זהו כלי המשרת את שלושת המגזרים במשק: מגזר ציבורי, עסקי, עמותות וארגונים הפועלים ללא מטרות רווח, מכאן שמחלקות יחסי ציבור, פרסום, שיווק וקידום מכירות נעזרים בכלי זה. אמצעי זה משמש כפלטפורמה לשליחת מסרים כמו: אינטרנט, פלאיירים, מצגות, גלויות ועוד. כמו כן, הוא משמש גם ככלי לשכנוע לקוחות פוטנציאליים לרכישת ו/או החדרת מוצרים ו/או הצטרפות לשירותים שמציעים להם בצורה שנראית להם טבעית כמו תוכן בצורה של דיאלוג בסדרה או טלנובלה.

מטרות
המטרה המרכזית היא מיצוב העסק, הגדרת ערכי המותג ועולם המונחים שלו, בידול ובולטות אל מול חברות מתחרות אחרות. אתר האינטרנט יוצר תדמית של מקצועיות ורצינות לפירמה ומהווה כרטיס ביקור עבור הלקוחות והספקים השונים. כתיבה זו צריכה להביא לשיפור חוויית הגלישה של הלקוח הפוטנציאלי/החוזר, לרתק אותו ולרגשו. מטרה נוספת היא קידום האינטרסים של בעלי העניין השונים התורמים לפירמה.

יעדים
כתיבה זו יעדה לגרום לכך שהגולשים ימצאו את האתר במהירות כלומר קידומו במנועי החיפוש השונים, שיגלשו באתר, יישארו בו, יבצעו בו פעולות שונות ויחזרו אליו.
הכתיבה השיווקית מיועדת לכך שהגולש ישנה את דעתו או יגבש דעה בנושא של חברה, ארגון, עמותה, מפלגה או מוצר כלשהו. היעד העיקרי הוא הגדלת נתח השוק ומכירות, הרחבה והגדלה של קהל היעד של הפירמה.

דגשים
תוכן שיווקי צריך להיות בראש ובראשונה אינפורמטיבי, ברור, מובן, קריא, ניתן לזכירה, קצר, הגיוני וזורם! בנוסף, התוכן חייב להיות ממוקד בתחום אחד או שניים ולא לגלוש לתחומים אחרים לא רלוונטיים. שנית, צריך להיות יצירתי ומעניין. שלישית, צריך להיות כתוב בצורה מתוחכמת ובמידה מסוימת סמויה. דגש נוסף הוא הפצת מידע שהפירמה מעוניינת להפיצו ויראלית וזאת באמצעות סרטונים. יש לשים לב לאיכות ואמינות התוכן, כלומר לא לשקר ולהטעות את הצרכנים כמו גם השמצת מתחרים.
דגש אחרון, בכדי לתת אובייקטיביות לתוכן יש צורך להשתמש במקור חיצוני, כמו למשל סוכן ביטוח הממליץ על חבילת ביטוח אטרקטיבית.
מפת אתר | צור קשר