צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבה שיווקית ויתרונותיה

בשביל מה צריך כתיבה שיווקית? כתיבה מסוג זה הינה אקט לא מורכב וממש לא קשה במיוחד, אך ממש מבריק. כאשר עושים את אותו אקט בצורה יוצאת מן הכלל תוך שמירה על כל החוקים הברורים ובמקצועיות רבה ניתן להבחין בתוצאות מצוינות להפליא. בתי עסק שונים ובעלי אתרי אינטרנט מעוניינים לרמת חשיפה גבוהה ללקוחות פוטנציאליים והנעתם לרכישת מוצריהם ו/או שירותיהם. בנוסף, הם מחפשים אחר יצירת הכרה של הקהל הרחב לגבי הפירמה שלהם, מיתוג ומיצוב החברה, ובכך להגדיל את רווחיהם.

האינטרנט- זירה שיווקית
האינטרנט עשה מהפכה רצינית בארץ ובעולם בכל מה שקשור לתחום השיווק וכיום נהפך לזירה שיווקית הדומיננטית והמובילה ביותר לבעלי עסק שונים המעוניינים לשווק את עצמם ולהעלות את הכנסותיהם.
קיימות דרכים שונות לעשות זאת, ביניהן: שיווק באמצעות טקסטים במנוע החיפוש גוגל, כתיבת טקסטים שיווקיים שונים באתר החברה, במדיה חברתית כמו פייסבוק, באינטרנט בכלל תמורת תשלום אצל איש מקצוע או לחילופין ללא תשלום באמצעות טכנולוגיות פתוחות.

כללים לכתיבה שיווקית
קיימים כמה חוקים וכללים לכל בעלי העסקים השונים המעוניינים לשווק את עצמם ברשת ולקדם את עצמם.
חוק ראשון הוא להבליט את מילות המפתח העיקריות וזאת על ידי הוספת קישור. כלל שני הוא לכתוב כותרת עם משמעות כלשהי לקורא, כלומר בעלת מסר שיווקי. כלל נוסף הוא לחלק את הטקסט לתתי סעיפים שיתנו את האפשרות לגולשים לסרוק אותו במהירות רבה. עוד כלל שיכול לעזור הוא להציג רעיון אחד בלבד בפסקה אחת כמו גם חסכנות במילים לא רלוונטיות שיכולות להאריך את המסר ולסרבל אותו.

כללים לכתיבת כותרות
כתיבת כותרת לטקסט שיווקי זאת המשימה הקשה והמורכבת ביותר, כי לכותרת ישנן שתי מטרות, האחת להכווין את הגולשים בתוך דף אתר הבית ולפתות אותם להמשיך לקרוא את הטקסט. אם המשימה הזו לא מתמלאת האתר יורד מהיעילות שלו אט אט. כדי לדאוג שזה לא יקרה יש צורך להקפיד על כותרות לא ארוכות מידי, אלא קצרות וברורות הבנויות מ- 6-10 מילים ובכך הן מהירות קליטה. כמו כן, יש צורך להשתמש כמה שפחות במשחקי מילים או לחילופין התחכמויות.

מפת אתר | צור קשר