צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

טקסט לקידום האתר

לפני הקמת אתר באינטרנט יש לשאול את עצמנו מהם התכנים שאנו רוצים להציג באתר שלנו. האם אנו רוצים להציג את החברה, כלומר לפרסם אותה, האם האתר יציג גם את המוצרים שהחברה עוסקת בהם, האם אנו רוצים לאפשר הזמנה ורכישה של מוצרים דרך האתר. התשובות לשאלות הללו הן שיקבעו איך האתר ייראה. תדירות הצורך בעדכון האתר תשתנה אם המטרה היא פרסום (תדירות נמוכה) או לחילופין הכנסת קטלוג מוצרים המאפשר קניה דרך האינטרנט (תדירות גבוהה). גם המבנה של האתר יהיה שונה בהתאם למטרות שאנו מקווים להשיג דרכו.

אתר לצורכי פרסום– פרזנטציה
קיימות מספר אפשרויות של אתרים מסוג זה. בדרך כלל האתרים דומים והשוני ביניהם הוא בלוגו או בסידור המלל. באתר מסוג זה משולבות תמונות של החברה או לחילופין המוצרים שהיא משווקת. הדמיון בין האתרים מחייב מחשבה רבה, איך בכל זאת לבלוט, להיות ייחודי לעומת האחרים. לצורך כך יש לבחור את המילים הנכונות אשר יגרמו לסקרנות כלפי החברה. גולש שיכנס לאתר מחפש את הייחוד, את הפשטות בקבלת המידע ואת רמת הזמינות הנוחה של התמונות הממחישות את המסר של האתר והחברה שעבורה הוא הוקם.

אתר דינמי
אתר דינמי הוא בעצם אתר המאפשר שליטה בתכנים שלו. אתר מסוג זה ניתן לעדכן אותו בזמן אמת, כמו למשל: אתר חדשות. במידה והאתר יכלול מוצרים יחד עם מחירים, אתר דינמי מאפשר עדכונים רבים של מלאי המוצרים ומחיריהם. כדי לעשות בו שינויים אין צורך לערב את מקים האתר, ניתן לעשות זאת לבד. עלות בניית אתר מסוג זה גבוהה יותר מעלות אתר פרזנטציה, אך אם מסתכלים לטווח הארוך, למי שהתכנים שהוא מציג משתנים עם הזמן יהיה זול יותר מאשר לפנות כל פעם למקים האתר כדי לשנות אותו.

אתר מכירות
אתר מכירות הינו בעצם חנות וירטואלית. כמו שהמיקום של החנות, חלון הראווה שלה ואיכות המוצרים בה חשובים, כך גם איכות אתר המכירות חשובה להצלחתו. בכדי להקים אתר מכירות טוב יש צורך בהשקעה כספית לא קטנה. באתר מסוג זה יש להשקיע בתכנים מתאימים, יש להשקיע בנוחות הגישה למוצרים כמו גם לאבטחת התשלום עבור הקנייה. מאחר ומטרת אתר מכירות הוא רווח ולא פרסומת, יש להשקיע בנוסף בפרסום האתר באמצעים נוספים כמו טלביזיה, רדיו, עיתונים וכמובן דרך מנועי החיפוש באינטרנט.

 

מפת אתר | צור קשר