צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

קידום קמפיינים ברשת

קמפיין יכול להיות מסע פרסום לכל דבר. היום השיטה הנוחה, הפשוטה והיעילה ביותר היא לעשות קמפיין באמצעות רשת האינטרנט, ובכך להגיע לכמות גדולה ביותר של אנשים. קמפיין יכול לחבוק מוצרים כמו למשל דלתות, משחקים להזמנה דרך אתר האינטרנט, משחקים לצורך משחק באמצעות אותו אתר, קמפיין של אתר להרשמה למרוץ מסוים או למוצר טבעי מסוים שמוכרים. כאשר ישנו ייעוד לקמפיין ויודעים מהו קהל היעד שלו, אפשר בקלות באמצעות מודעת באנר פשוטה המושתלת באתר להזמין אל האתר השני, או שפשוט לקדם אותו באמצעות אתר נישה משלו. 

איך ממלאים את האתר?
את האתר יש למלא בתוכן ככלי שיווקי, כזה שיתאים לקהל היעד ה"נישתי". לדוגמה, אם התוכן של האתר קשור בקידום מוצר ממוחשב כל שהוא, רצוי שהפרסומים אליו יוצבו באזורי אתרים עם אופי דומה, שיש להם קהל יעד דומה, התוכן יכלול מילות מפתח לקידום האתר – ניתן אפילו להעביר את העבודה בכך למקדמי אתרים מקצועיים, אשר יודעים איך לנהל את זה בצורה יעילה.

אתרי נישה – מה זה אומר?
אתר נישה אומר שזהו אתר "רזה" וממוקד אשר אינו עמוס בפרטים ומוצרים אחרים, מאשר אלו שהוא אמור לייצג. מגלים את אותו אתר נישה באמצעות קישורים מ"אתר האם" או על פי קידום אתרים פשוט באינטרנט. כאשר מפרקים את הקמפיין לגורמים, ומתייחסים אל כל גורם בו בנפרד, ניתן לקדם אותו באופן יעיל.

קידום באמצעות רשתות חברתיות
היום זה כבר "אין" לקדם באמצעות רשתות חברתיות למיניהן. באותן רשתות חברתיות זה אפילו מקובל (אפילו אם רק מפרסמים באנר בנושא), והגולש שהוא קהל היעד של העניין למעשה מקיים תקשורת אינטראקטיבית עם אותו אתר. תוכן ברמה גבוהה לאתרים רק יכול לקדם את פרסומו של האתר.

טיסות זולות

מפת אתר | צור קשר