צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כתיבה שיווקית לבד – או אצל מומחים

למילה הכתובה יש כוח רב לכאן או לכאן. מצד אחד, ניתן לקנות בעבורה את ליבו של קהל היעד השיווקי, ומצד שני – ניתן באותה מידה להפסיד אותו בשל כך. החומר הפרסומי בעלומים, בחוברות הסברה, באתרי האינטרנט, בעיתונים ועוד הוא הדוחף את תדמיתה של חברה או ארגון מסוים ולכן מי שאמון על התוכן הזה הוא בדרך כלל משרד הפרסום ויחסי הציבור של הארגון. כשמדובר בחברות שמחזיקות אתרי תדמית וכן אתרים שנושאים תוכן שיווקי כזה או אחר, חשוב לפקח אחר התוכן שמתפרסם – הן מבחינת קידום אתרים והן מבחינה מקצועית.

יש מי שנעזר בשירותים חיצוניים ויש מי שכותב בעצמו
לו היה ניתן, אותו אדם שיש לו ידע מקצועי רב בתחום היה זה שכותב את התוכן השיווקי ואינו מערב ידע לא מדויק בתוכן שלו. מצד שני, ידוע כי ממילא לאנשי הניהול אין זמן להשקיע גם בכך, ולכן הנטייה הטבעית היא לשכור שירותים של חברה חיצונית לכתיבה שיווקית, שתאפשר לגולשים לקרוא חומר ייצוגי ושיווקי.

כתיבה על ידי אנשי הארגון
אם רוצים לתת את עבודת הקופירייטינג לאתרי אינטרנט לאנשים מתוך הארגון כך שהתוכן שיכתבו הוא מהימן ברמה המקצועית (למשל, תוכן מדעי ומחקרי שמשולב בו ידע מקידום אתרים), חשוב שיעברו לפחות סדנה קצרה לכתיבה מסוג זה, שכן רצוי לכתוב באופן לאקוני, מתומצת ומעניין – כמובן שתוך שילוב מילות חיפוש שונות ומבוקשות.

כתיבה על ידי מומחים
כותב תוכן מקצועי יכול להפיק כמויות גדולות יחסית של אותו תוכן שיווקי בזמן קצר ולייעל את קידום האתר. המשמעות של זה הי חשיפה ליותר אנשים, הגדלת טווח הלקוחות של הארגון, ואפילו למידה של הלקוח החדש – מה מאפיין אותו? איך להתאים לו את התוכן השיווקי במערכת דינאמית שכזו? ועוד שאלות כדוגמת אלו העולות על הפרק
מפת אתר | צור קשר