צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

הצורך הבסיסי שבכתיבה שיווקית באינטרנט

כל איש מקצוע המעלה היום אתר לרשת מעוניין בכמה שיותר מבקרים באתר. אחד הפרטים הבסיסיים ביותר היום כשאנחנו מעלים אתר חדש או לרשת או מעדכנים ומחדשים תוכן באתר קיים, הוא הרשמת השיווקית של התוכן המדובר אותו אנחנו נכתוב. ישנם כמה גורמים בהם נצטרך להתחשב כשאנחנו עוסקים בכתיבה שיווקית המיועדת לרשת האינטרנט.

אפיונים לכתיבה שיווקית טובה
כתיבה שיווקית לאינטרנט יהיה הגורם שירים ויפיל אתר היום. כתיבה טובה תהיה מנוסחת באופן מקצועי ביותר בהתאם לתחומים בהם יעסוק האתר ויביא לכך שכמה שיותר מינוחי חיפוש נכונים ימצאו בו בעת שיטוט של המשתמשים המהווים את קהל היעד של אותו אתר. כתיבה שיווקית באתרים שונה מכתיבה שיווקית מודפסת שכן עין המשתמש קוראת תוכן על מסך מחשב באופן משוטט ולא עוקב ושוטף כמו בחומר מודפס. 

תחזוקת שיווק באינטרנט
במנועי החיפוש כתיבה שיווקית טובה מתוגמלת בהתאם. האתרים שאותם נמצא במקומות הגבוהים בתוצאות החיפוש שלנו עבדו נכון כדי להגיע לשם. כתיבת התוכן שלהם תהיה נכונה גם להיום וגם לעתיד הקרוב מאחר והתוכן השיווקי נכתב באופן איכותי, מתחשב ומתעדכן לפי חוקי השיווק האורגני הנכונים למנועי החיפוש שנמצאים בשימוש כיום.

ההבדל בין משתמש ומשתמש חוזר
מלבד כתיבה שיווקית טובה המותאמת למנועי החיפוש יש לקחת בחשבון את המשתמשים הנכנסים לאתר. משתמש היום רוצה לבצע כמה שפחות הקלקות על מנת להגיע לתוכן אליו חיפש להגיע. אם, לדוגמה, האתר שחיפש המשתמש תחת השם ספא במרכז הארץ לא יציג את המילה ספא אפילו לא פעם אחת בתוכן האתר, המשתמש לא רק לא יחזור לאתר פעם נוספת, הוא גם יצא מהאתר לאחר לא יותר מחצי דקה לערך. דוגמה שלילית זו מציגה מצב של כתיבה שיווקית שלילית ולא מקצועית.

מפת אתר | צור קשר