צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

האם כתיבה שיווקית מתאימה גם לעסק שלי?

ניתן לשווק כל עסק באמצעות כתיבה שיווקית. כמו שלכל עסק אמור להיות קהל יעד, כך ניתן לשדר כלפי אותו פלח מיועד את המסר הרצוי. הכתיבה השיווקית בדרך כלל פונה ישירות אל אותו קהל יעד שיש עניין להפנותו לטובת העסק, אולם גם מי שאינו קשור לתחום יכול להגיע "במקרה" אל אותו עמוד שבו ישנה אותה כתבה ולהעמיק את ידיעותיו בתחום ואולי להפוך גם לגולש פוטנציאלי באתר, או לשותף מול העסק. העניין בכתיבה השיווקית, זה שהיא אמורה להוסיף ערך מסוים בכל כתבה ולא לערוך את שיפוץ תוכן האתר באלפי עותקים.

לעבור לאזור האי – נוחות
כל עוד ישנם סגנונות בכתיבה אשר משתפים באלפי מילים אולם לא חידשו דבר, הקורא יתחפר בעמדתו ולא ישאל שאלות סביב הנושא. למעשה, הוא ישאר שקוע בתחום "אזור הנוחות", ולא ישנה דבר ממהלך ענייניו. לעומת זאת, כתיבה שיווקית מוצלחת היא זו שתניע את הגולש מאזור הנוחות – לאזור האי – נוחות, זו שתגרום לו להחליט את ההחלטה הבאה מעט אחרת, זו שיש בה ערך מוסף.

כתיבה שמתאימה לכולם
מי נעזר בכתיבה שיווקית? כתיבה שיווקית יכולה לתרום לכל אחד: היא תתאים לארגונים שמעוניינים להגיע לקהל נרחב ככל הניתן של גולשים ולפרסם את העסק או את המוצר שלהם כדי להגדיל את מעגל הרווחים שלהם, והיא יכולה להתאים גם לארגונים שהם ללא כוונות רווח, שרק מעוניינים לפרסם את האידיאלים שלהם ברבים.

כתיבה שיווקית – בשילוב ניהול תוכן
כדי שהכתיבה תופיע בדיו בזמן הנכון כדי ללכוד את עיני הגולש, ולא תמצא אי – שם בחלל הוירטואלי, צריך להיות צוות שמעצב את האתר ומקדם את התוכן שבו, כך שאותה כתיבה שיווקית תועיל לארגון או לעסק, והאנרגיות לכתיבת הכתבה תתועלנה לטובת המטרה, עם תוכן ברמה גבוהה לאתרים.
מפת אתר | צור קשר