צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

ארבעה טיפים לכתיבה אישית של מאמרים

השניות הספורות שגולש משקיע כשהוא נקלע לאתר ועד שהוא מגיע לתוכן שהוא חיפש קריטיות ומשמעותיות לעסק. הוא בוחן האם האתר עונה על יצר הסקרנות שלו ומספק עניין כדי להמשיך ולקרוא באתר. יכול להיות שבאמת העיצוב לוקח נתח מרכזי שמושך את העין ואת האינטואיציה ופחות את האינטלקט בשברירי השניות הראשונות הקובעות, אולם מה שיבוא אחריו זה החיבור שבין הקורא לתוכן הכתוב, אשר רצוי שיתגלגל בשפת הדיבור ולא במילים גבוהות שצריך לרוץ ולצאת מהאתר כדי לבדוק מה הן אומרות במילון, או להתעייף הרבה לפני כן.

שיהיה בשר בתוכן!
כדי שתוכן יהיה מרתק, חשוב מאוד לקבוע דעה וסביבה לייצר כתיבה שיווקית שלוקחת צד. אין פה "פוליטיקלי קורקט" או עדכון אינפורמטיבי, אלא קביעת עמדה שמציבה את הכותב על המפה ואת כל המותג שהוא מייצג מאחוריו. כאשר מדברים על דבר מה ומבססים את הדעה המוצקה לגבי הנושא הגולש יכול להסכים או שלא להסכים עם זה, אולם זה מעמיד את הכותב במקום של אמינות ומאפשר את הגשר לדו שיח בין השניים.

איך המילים יוצאות מעצמן?
רבים מתיישבים מול מסמך לבן וריק ולא מוצאים את האזימוט – מאיפה להתחיל? מה לרשום – איך להעביר את הפואנטה, וכו´. במקום להכנס לפינות לא רצויות, אפשר לדמיין פשוט שמתחילים לשוחח עם הדודה או עם ההוא מהמכולת, עם חבר לעבודה או להרכב הנגינה. מכאן והלאה, השטף יכול להגיע מעצמו.

מי שאוהב להוסיף את הנופך האישי לכתיבה...
נופך אישי בכתיבה תורם משמעותית כדי לגבש כתבה, ויש הרבה כאלו שכבר עושים זאת – כלומר כותבים כתבה כאילו הייתה סיפורת או אוטוביוגרפיה... הדרך הזו כוללת את כל הטיפים שנכתבו למעלה, ולכן יכולה להיות מומלצת אם היא תואמת כמובן את רוח הכתיבה הרצוי.
מפת אתר | צור קשר