צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

פרסום כתבות – מהאתרים הגדולים היישר לאתר שלכם

תדמיינו את התרחיש הבא – כתבה באתר YNET מתפרסמת עם מדריך למציאת צבעי, עם קישור לאתר שלכם. אלפי גולשים נוהרים לאתר שלכם בעקבות המאמר המוצלח, וחלקם אפילו שוכרים את שירותיכם. נשמע לכם כמו חלום? לפעמים חלומות מתגשמים.

מהו פרסום כתבות?

פרסום כתבות הוא טכניקה לקידום אתרים, במהלכה מפרסמים כתבה באתר "חזק", בעל מוניטין, עם קישור לאתר של העסק שלכם. הכתבה ברוב המקרים תהיה אינפורמטיבית, מעניינת, ונותנת ערך לגולש. בתום הקריאה, הגולש יוכל להקליק על הקישור היישר לאתר שלכם. למה זה טוב? ואיך עושים את זה? ומאילו טעויות כדאי לכם להימנע?

להיכנס בדלת האחורית

במקום לפרסם בדמות באנר מציק, או מודעה צעקנית, פרסום כתבות הוא צורת פרסום סולידית ויעילה. הגולש מפיק ערך אמיתי מהכתבה שלנו, ובסופה תופיע "מיני פרסומת". ברוב המקרים, הגולש המצוי אפילו לא יבחין שמדובר בפרסומת, משום שהכיתוב "תוכן שיווקי" מופיע לרוב בצד, ובקטן. אף אחד מאיתנו לא אוהב פרסום אגרסיבי, ועם הזמן למדנו אפילו לסנן אותו. בסופו של דבר, הפרסום העדין, שמעניק לנו ערך בראש ובראשונה, יכול להיכנס לליבנו בקלות.

סומכים על האתרים הגדולים

כגולשים באינטרנט, יש לנו תחושה שמה שהתפרסם באתרים הגדולים, הוא רלוונטי, מהימן, ובעל תוקף מסוים. נרגיש הרבה יותר בנוח להקליק על קישור באתר הזה, בידיעה שהוא לא יוביל אותנו לאתר ספאם. בתור בעלי עסקים, ניתן להשתמש באמון שהגולשים נותנים באתר החזק, לטובתנו.

איך עושים את זה נכון?

כדי להפיק את המירב מפרסום כתבות, כדאי לבצע קודם סקר שוק. מה המחירים השונים של פרסום כתבות בכל אתר, ואיזה אתר הכי מתאים לנישה שלנו. כך למשל, אם העסק שלנו עוסק בתחום כלכלי, כדוגמת השקעות בבורסה, או בנדל"ן, יהיה נכון לפרסם באתר כזה כדוגמת כלכליסט או גלובס. הקהל שיקרא את הכתבה שלנו יהיה הרבה יותר ממוקד לקהל היעד, מה שיגדיל את סיכויי הכניסה, וסיכויי סגירת העסקאות. במידה והעסק שלנו בתחום הבריאות, נשאף לפרסם כתבה בפורטל בריאות מוכר.

מאיזה טעויות כדאי להימנע?

פרסום כתבות הוא חלק בלתי נפרד מקידום אורגני, הלוא הוא קידום בעזרת גוגל. כאשר מדובר בעסק קטן שמפרסם כתבות באתרים חזקים באופן תכוף מדי, גוגל עלול להרים גבה ולהגיד – זה לא הגיוני, שעסק כל כך קטן מתפרסם באתרים הגדולים יום אחרי יום, יש כאן משהו מסריח. בשלב הזה גוגל כנראה יעניש אותנו, ויוריד את הדירוג שלנו בגוגל לעמודים האחרונים.

העבודה עם מומחים בתחום קידום האתרים בכלל, ובתחום פרסום כתבות בפרט, יבטיח לכם שתימנעו מטעויות, ושתוכלו להפיק את המירב מפרסום הכתבות. מדובר במשאב מדהים, שיש לנצל אותו בצורה הטובה ביותר, ולבצע מחקר מעמיק. פרסום כתבות יכול להגדיל את המכירות באופן משמעותי.

מפת אתר | צור קשר