צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

איך לכתוב תוכן שיווקי ולהישאר בחיים

יכולת לכתוב לא בהכרח מעידה על יכולת לכתוב בצורה שיווקית. הדרך בה נכתב התוכן השיווקי היא קריטית להצלחת  הקמפיין מפני שמסע פרסומי והצלחתו של אתר יכולים לקום או ליפול בגלל כתיבה לא מדויקת. אם כן לחץ רב מופעל על הקופירייטר לייצר את התוכן הנכון ביותר אך איך אפשר לדעת מה טוב ומה לא?

לכתיבה שיווקית אין כללים מדויקים או ספר חוקים כתוב אך ישנם כמה קווים מנחים בהם ניתן להיעזר:

 

  1. פתחו סגנון ייחודי משלכם- הדרך שלכם לבלוט היא בפיתוח סגנון כתיבה ייחודי ומעניין, כזה שמצליח למשוך  את הקורא, לרתק אותו ולגרום לו לרצות עוד. צורת הכתיבה שלכם, דרך ההתבטאות והרהיטות בה אתם מתנסחים הם אלו שיוצרים את הרושם לגבי המוצר עליו אתם כותבים ועקב כך עליכם. כותב טוב הוא כזה שמצליח להביא מתוכו את הסגנון האישי וטון הדיבור שלו ויחד עם זאת מצליח להתאים את הכתיבה לכל קורא.
  2. שמרו על פשטות- כתיבה שיווקית איננה כתיבת רומנים, אין כאן צורך בתיאורים מרחיקי לכת או צורת התנסחות דרמטית. לפני כתיבת התוכן יש להבין מיהו הצרכן אליו אנו פונים, מה הוא מחפש ולפי זה להבליט מילים הנוגעות לו. גולש ממוצע עובר רק ברפרוף על הכתוב ואם צורת הכתיבה לא תדבר אליו לא יתעמק בה. 
  3. שמרו על כללי כתיבה נכונים- אמנם התוכן שנכתב הוא לא חומר לספרות גבוהה אך אין זה אומר שניתן לזלזל. לכל אדם קשה לקרוא משפט שנמשך ונמשך ולכן חשוב להקפיד על סימני פיסוק נכונים, על פסקאות קצרות ועל משפטים קצרים וקולעים.
  4. צרו דף נוח לקריאה- רוב האנשים קוראים רק את הכותרות או את המשפטים המודגשים. על כותב התוכן מוטלת המשימה ליצור כותרות שמושכות את העין, להדגיש משפטים מעניינים ולגרום לצופה לרצות לקרוא עוד. כותרות המנוסחות בצורה נכונה יגרמו לקורא להפנים את המסר גם אם יעבור על הדף ברפרוף וכך התוכן יעמוד במשימה.
  5. חישבו על מנועי החיפוש- כתיבה באינטרנט צריכה לקחת בחשבון את כללי קידום האתרים. על התוכן להבליט מילות מפתח אותן נרצה לקדם ולייצר דרכי גישה נוחות לכל הדפים שאליהם נרצה שיגיע הגולש.
  6. המטרה היא למכור- זכרו שהמטרה בסופו של דבר היא למכור, ליצור הזדהות של הצרכן עם המוצר ולבדל אותו מהמתחרים. על התוכן ליצור עניין במוצר, אמון בחברה ולספק את כל הידע אותו צריך הצרכן על מנת לבצע רכישה. בכתיבת התוכן עלינו לזכור תמיד כי הוא אמור להוביל את הגולש לבצע את הפעולות אותן אנו רוצים שיבצע.

 

כתיבה שיווקית מקצועית היא כזו שמשיגה שינוי, שמובילה את הלקוחות לקנות ויוצרת אצלם דימוי נכון של המותג.

מפת אתר | צור קשר