צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כיצד לבחור באדם הנכון לכתיבה שיווקית?

כתיבה שיווקית היא למעשה כתיבת תוכן מילולי שמטרתו לשווק, למכור, להניע את הגולש לפעול ולבסוף גם לקנות את המוצר. בעולם האינטרנט יש מגוון רב של מתחרים ומגוון רב של אתרים דומים המציעים שירותים דומים ולכן יש רק כמה שניות לשכנע את הגולש הממוצע להישאר באתר לפני שהוא עובר הלאה אל המתחרה.

בבואכם לכתוב תוכן שיווקי יש לזכור כי על המילים למשוך את העין ולעורר סקרנות ולכן יש להקפיד על כתיבת תוכן בצורה הנכונה ביותר. רק איש מקצוע בעל ניסיון בתחום, שמבין ויודע את כללי המשחק יוכל לכתוב תוכן שבאמת מביא לתנועה באתר ומשאיר את הגולשים פרק זמן ארוך יותר בכל דף.

בבחירת האדם בו תשתמשו בכדי לכתוב לאתרכם יש לבחור באדם אשר יודע לכתוב בצורה מקצועית על כל נושא, משתמש אך ורק בחומר מקורי- לדבר זה יש חשיבות רבה מול מנועי החיפוש, אדם יצירתי שיודע כיצד לנסח כותרות מושכות עיניים וכיצד לכתוב בצורה המתאימה לקהל הגולשים והכי חשוב אדם אשר מקצועיותו ואמינותו מוכחת לכם בעזרת תיק עבודות או המלצות מלקוחות קודמים.

לפני בחירת החברה שתעשה עבורכם כתיבה שיווקית מומלץ לאסוף כמה שמות עליהם שמעתם וקיבלתם המלצות, לבדוק את סגנון הכתיבה שלהם לפי עבודות קודמות ולבסוף לבחון דרך פגישה אישית האם יש כימיה טובה, האם אתם מרגישים כי אותו כותב ישקיע את מירב מרצו באתרכם והאם יוכל לבצע את מה שאתם מצפים ממנו.

מפת אתר | צור קשר